انصارالله، عربستان را به حملات نظامی تهدید کرد

عضو ارشد انصارالله یمن گفت: ائتلاف عربی توقف عملیات نظامی و رفع محدودیت در مرزهای تحت کنترل این گروه را به تعویق انداخته است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، محمد علی الحوثی، از اعضای ارشد انصارالله یمن، ائتلاف عربی را به تأخیر در توقف عملیات نظامی و رفع محدودیت در مرزهای تحت کنترل انصارالله متهم کرد و خواستار آمادگی برای هرگونه تحول میدانی شد.

به گزارش «روسیا الیوم» الحوثی که عضو شورای عالی سیاسی متشکل از انصارالله است، روز یکشنبه در راهپیمایی همبستگی با ملت فلسطین که در استان صعده برگزار شد، مردم یمن را به بیداری و آمادگی دائمی دعوت کرد.

شرایط جدید عربستان در آستانه موسم حج

به نقل از میدل ایست نیوز، وی با اشاره با ائتلاف عربی گفت: دشمن تا به این لحظه توقف در حملات و رفع محاصره از یمن را به تعویق انداخته است.

الحوثی با اشاره به ازسرگیری حملات انصارالله علیه عربستان و امارات گفت: «می‌بینید که عربستان و امارات امروز در مقابل یمن شکست خورده‌اند و گنبد آهنین اسرائیل را می‌بینید که در حفاظت از صهیونیست‌ها شکست خورده؛ پس چگونه می‌تواند از کشورهایی که روابط خود را با اسرائیل عادی سازی کرده‌اند، حمایت کند».

وی بار دیگر بر حمایت انصارالله از فلسطین تأکید کرد و گفت: راهپیمایی امروز ما تأیید کننده ثبات یمن در قضیه فلسطین است و ما بر تداوم نبردمان در مقابل دشمن تأکید می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =