ساپینتو: استقلال مستحق قهرمانی بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دوباره می‌گویم اجازه ندادند ما قهرمان شویم، ما مستحق قهرمانی بودیم. شاید یک روز این اجازه را به ما بدهند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ریکاردو ساپینتو پس از برتری ۷ بر یک استقلال مقابل تراکتور اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

عزیززاده: ساپینتو امسال بد کار نکرده است

فکر می‌کنم در مورد بازی خیلی توضیح اضافی نداریم و در همه موقعیت‌ها برتر بودیم و یک نتیجه تاریخی را مقابل یک تیم خوب رقم زدیم.

دوباره می‌گویم اجازه ندادند ما قهرمان شویم، ما مستحق قهرمانی بودیم. شاید یک روز این اجازه را به ما بدهند، اما ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. خیلی به تیمم افتخار می‌کنم، بازی خیلی جدی را انجام دادند.

می‌خواهم از هوادارانی که امروز در ورزشگاه بودند تشکر کنم. این باور نکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. در آینده باشگاه باید بیشتر به این موضوع توجه کند، به خاطر اینکه ما وقتی در شهرهای دیگر می‌رویم به اندازه کافی به هواداران ما بلیت نمی‌دهند. اما اتفاقی که امروز افتاد، نباید تکرار شود.

انگار که تراکتور در خانه بازی می‌کرد. برخی از هواداران ما هم به ورزشگاه نیامدند و شاید لازم بود که آن‌ها هم بعد از این فصل استراحت کنند و برای بازی حذفی بیایند. باید ورزشگاه مقابل نساجی پر شود. پس هیچ کس در خانه نماند که بخواهد بازی دیگری را ببیند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه کریمی گفته است گزینه اول و آخر ما ساپینتو است و از سوی دیگر اگر شما در جام حذفی قهرمان نشوید احتمال دارد فصل بعد در این نباشید، گفت: ددلاین برای حل این موضوع تا هفته بعد است، به خاطر اینکه ما خیلی در این مورد صحبت کردیم و واقعا بابت آن خسته هستم. اگر تا هفته بعد حل نشود دیگر نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. واقعا خسته ام از اینکه آن‌ها می‌خواهند و ما می‌خواهیم و ... وقتش است که این موضوع حل شود. ما باید برای فصل بعد آماده سازی کنیم و وقت نداریم. باید دو ماه قبل این کار انجام می‌شد، اما باید این هفته این موضوع حل شود.

ساپینتو در مورد اینکه گفتید که نگذاشتند ما قهرمان شویم، آیا حاضرید که قهرمانی را به پرسپولیس تبریک بگویید، گفت: من نمی‌توانم بگویم. به آن‌ها احترام می‌گذارم و بازی شان را بردند. به پرسپولیس و سپاهان و همه تیم‌ها احترام می‌گذارم، اما این حق را دارم که نظرم را داشته باشم. نمی‌توانم به تیمی تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود. اگر عدالت در مسابقات بود ما قهرمان بودیم. فصل بعد اگر بمانم ما بهتر نباشیم و آن‌ها بهتر باشند مشکلی برای من نیست. ولی این نظر من است و علیه هیچ کسی نبود و فقط نظرم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =