سرمربی لیورپول: هیچ امیدی به کسب سهمیه ندارم

یورگن کلوپ بار دیگر گفت که بعید است در پایان فصل بین چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیورپول فردا از هفته ۳۷ لیگ برتر میزبان استون ویلاست. قرمزها هنوز امیدهای اندکی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارند و برای این مهم، باید دو بازی بعدی خود را ببرند و یونایتد در سه بازی بعدی خود نتواند پنج امتیاز کسب کند.

یورگن کلوپ که به خاطر درگیری با داور در بازی برابر تاتنهام دو بازی از حضور روی نیمکت تیمش محروم شده و ۷۵ هزار پوند نیز باید بپردازد، گفت: «انتظار مجازات را داشتم و می‌خواهم بدانم این پول کجا می‌رود و آیا برای یک هدف خوب است؟ جدا از آن، اطرافیان من منفی فکر می‌کردند و اینکه محرومیت طولانی‌تر خواهد بود.»

کلوپ در مورد اینکه آیا او در خداحافظی فیرمینو، چمبرلین، کیتا و میلنر با هواداران شرکت خواهد کرد یا خیر گفت: «هیچ کس به من نگفته است که نمی‌توانم بعد از بازی به زمین بروم.»

جدایی ۴ ستاره لیورپول از این تیم

کلوپ در مورد جدایی این چهار بازیکن گفت: «این بازی به همین دلیل نیز فوق‌العاده سخت است. با آنها گفت و گوی خیلی سخت و فوق‌العاده احساسی داشتم. از دیدگاه من، فردا با چهار اسطوره لیورپول خداحافظی خواهیم کرد. ما آنها را دوست داریم اما فوتبال همین است و هیچ چیز برای همیشه نیست. فردا پرونده بازی‌های خانگی یک فصل بسته می‌شود و می‌توانیم شروع به نوشتن یک فصل جدید کنیم. من برای همیشه از آنها سپاسگزار خواهم بود. بدون آنها به موفقیت نمی‌رسیدیم.»

کسب سهمیه لیگ قهرمانان: «من هرگز به آن امید نداشتم و به امیدواری نیازی هم ندارم. می‌دانم که باید همه بازی‌ها را ببریم و شاید شانسی وجود داشته باشد. دیشب بازی نیوکسل-برایتون را دیدم و وقتی نیوکسل گل زد، ناراحت نشدم. نیوکسل شایسته کسب سهمیه است.»

کلوپ در مورد استون ویلا با هدایت اونای امری گفت: «فوتبال ویلا کمی شبیه ویارئال است، زمانی که اونای آنجا بود. بازی سختی خواهد بود اما ما باید کار را برای آنها دشوار کنیم. اخیراً برای تیم‌هایی که برابر ما بازی کرده‌اند، توانسته‌ایم کار را دشوار کنیم.»
 اخبار مربوط به مصدومیت: «داروین نونیز در دسترس نخواهد بود چون او التهاب در ناحیه تاندون انگشت پا دارد و این بسیار دردناک است. او با ما تمرین نکرده و دیگر بازیکنانی که از هفته‌ها قبل مصدومند نیز نمی‌توانند به بازی فردا برسند. به جز داروین، مصدوم دیگری نداریم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1182066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =