پیروانی: می‌خواهم با پرسپولیس هت‌تریک کنم!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از هدف بزرگ و جذابش با این تیم در پایان جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، افشین پیروانی در گفت‌وگویی، در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر پس از یک ماراتن سخت با سپاهان گفت: واقعا این قهرمانی چسبید و به هواداران‌مان این موفقیت بزرگ را تبریک می‌گویم. همچنین باید از کادرفنی و بازیکنان که در این فصل زحمت فراوانی کشیدند هم یک تبریک و خسته‌ نباشید جانانه بگویم.

داداش‌زاده: پرسپولیس بسیار حساب شده به سمت قهرمانی حرکت کرد

وی در مورد بازی پیش روی پرسپولیس با هوادار در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: ما یک جام و دو فینال دیگر پیش رو داریم. مسلما بعد از فتح لیگ حالا تمام تمرکزمان روی قهرمانی در جام حذفی است که امیدوارم این اتفاق هم رخ بدهد تا فصلی رویایی را رقم بزنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد احتمال دبل قهرمانی این تیم در فصل جاری تاکید کرد: خوشحالم که دو مرتبه با پرسپولیس این موضوع یعنی دبل قهرمانی را تجربه کرده‌ام. یکبار زمان بازی و یکبار هم زمان سرپرستی با پرسپولیس دبل کردم و می‌خواهم یکبار دیگر این حس را تجربه کنم تا در دبل قهرمانی هت‌تریک کرده باشم. واقعیت این است که الان فضا طوری شده که هم بازیکنان، هم کادرفنی و هم مدیران باشگاه می‌خواهند این اتفاق رخ بدهد و در پایان فصل دبل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =