دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با خانواده شهید مدافع امنیت

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با خانواده شهید مدافع امنیت محمدمهدی احمدی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و جمعی از اعضای مسئولان دانشگاه قبل از مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت با حضور در منزل شهید محمدمهدی احمدی با خانواده این شهید دیدار کردند.

غلامرضا کاظمی در این دیدار ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره  فداکاری ها و رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و در این میان شهدای مدافع امنیت گفت: امروز امنیت، آسایش و عزت و اقتدار کشورمان در عرصه های مختلف و جایگاهی که داریم به ثمره خون شهدا است و شهدا برکت و افتخار ملت ما هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ضمن تسلیت و تبریک به خانواده شهید احمدی و خواهر ایشان که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد است، گفت: این شهید والامقام از افتخارات خطه شهیدپرور خراسان شمالی است و ما به خود می بالیم که چنین جوانانی داریم و اگر امروز شهید محمدمهدی احمدی از بین ما رفت اما رشادت های این شهید بزرگوار در بلندای تاریخ ماندگار شد و امیدواریم با دعای خیر شهدا و خانواده شهدا ادامه دهنده راه و منش آنان باشیم.

شهید محمد مهدی احمدی سرباز مرزبان پاسگاه مرزی ساسولی اهل خراسانی شمالی بوده که در درگیری با طالبان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1183460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =