توضیحات صحرایی درباره جزئیات و زمان برگزاری آزمون دبیری

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه شهریۀ مدارس غیردولتی تا آخر خرداد اعلام می شود، گفت: آزمون دبیری‌ به‌زودی برای ۲۸ هزار نفر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش صبح امروز (چهارشنبه دهم خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه توجه به هویت ایرانی و اسلامی در تمامی ابعاد در اولویت ما قرار دارد، گفت: برای ایران عزیز و قوی باید آموزش و پرورش قوی داشته باشیم.

صحرایی وزیر جدید آموزش و پرورش را بیشتر بشناسید

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خودم را نماینده رئیس جمهور در جمع معلمان می دانم، افزود: مسیر اقتصاد خوب و جامعه سالم و پر نشاط از آموزش و پرورش قوی است.

وی همچنین گفت: بیمه معلمان تا تیرماه در قرارداد شرکت بیمه‌گر پیشین است و هرشرکتی که بتواند رضایت بیشتری از معلمان جلب کند، با او وارد قرارداد می‌شویم.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: برای سال جدید ۱۱ هزار نیروی جدیدالورود و ۳۲۰۰ سربازمعلم خواهیم گرفت. برای ۲۸ هزار نفر آزمون دبیری‌ به‌زودی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: معلمانی که مدرک کارشناسی دارند و سن آنها زیر ۶۰ سال هست می‌توانند تا ۶۰ سالگی به کار خود ادامه دهند و معلمان دارای کارشناسی ارشد تا ۶۵ سالگی می‌توانند ادامه دهند. جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی نیز در دستور کار است.

صحرایی تاکید کرد: شهریه مدارس غیردولتی براساس قانون و آیین‌نامه تا آخر خرداد اعلام می‌شود؛ هیچ مدرسه‌ای حق ندارد شهریه‌ای بیش از مصوب سال گذشته دریافت کند.

وی گفت: ۱۸ هزار مدرسۀ غیردولتی داریم و شاید کمتر از یک درصد هزینه غیرمعقولی دریافت کنند که البته در برخورد با متخلفین مسامحه نمی‌کنیم.

کد خبر: 1183672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =