ایجاد فرصت کارآفرینی با برپایی نمایشگاه صنایع خلاق و نوآورانه

نمایشگاه و فروشگاه صنایع خلاق و نوآور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در دانشکده علوم انسانی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به همت معاونت فرهنگی دانشجویی، نمایشگاه و فروشگاه صنایع خلاق دانشجویی این واحد دانشگاهی را در قالب ۷ غرفه دانشجویی و با هدف معرفی توانمندی‌های علمی، فنی و هنری و خلق فرصت های کارآفرینی با ایجاد فضای ایده پردازی و ایده پروری دانشجویان رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه برپا کرد.

 غرفه‌های مصنوعات چرمی، صنایع دستی پشمینه، دستاوردهای تزئینی از سنگ نمک، دمنوش و دمجوش‌های گیاهی، گوهر تراشی، صنایع چوبی وکتاب و مجلات عناوین غرفه های  تشکیل دهنده این نمایشگاه بودند.

ارائه و عرضه انواع کیف دستی، کیف پول و کمربند چرمی، انواع گلیم، پشتی و کیف های دستی تهیه شده از پشم شتر وگوسفند، انواع گوی‌های نوری (شب خواب) و پایه شمع با طراحی‌های نوین و با کاربردهای دکوری محصول برش سنگ نمک، دمنوش و دمجوش‌های گیاهی در بسته بندی های صنعتی، بهداشتی و مدرن، انواع دست سازه های زینتی از سنگ و چوب و معرفی سه عنوان کتاب شعر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان محصول فعالیت این نمایشگاه بود.

 محصولات و تولیدات خلاقانه و نوآورانه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان از سوم لغایت هشتم خرداد ماه در ساختمان دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی در معرض مراجعه و بازدید اساتید، کارکنان، دانشجویان و نیز عموم مردم قرار داشت و از استقبال کم نظیری برخوردار بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1183825

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =