جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال دوطرفه شد

رئیس پلیس راه البرز گفت: محدودیت تردد مسیر جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران - شمال رفع شد و تردد به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: محدودیت تردد مسیر جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران - شمال رفع شد و تردد به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه البرز متذکر شد: این محدودیت ترافیکی برای تخلیه بار ترافیکی صورت گرفته بود.

ترافیک فوق سنگین در جاده کرج - چالوس

سرهنگ‌ " پیمان کرمی" اظهار کرد: از صبح امروز به دلیل تخلیه بار ترافیکی تردد وسیله نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران یک طرفه شده است.

وضعیت جاده‌ها| ترافیک سنگین در ۵ محور شمالی کشور

وی اضافه کرد : اکنون ترافیک در آزادراه تهران - شمال از تونل ١٦ تا انتهای تونل البرز و در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل کندوان فوق سنگین است.

وی اضافه کرد: همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج حدفاصل خاتم تا پل کلاک ودر آزادراه کرج - قزوین از پل کلاک تا گلشهر در برخی مقاطع نیمه سنگین حسنگین است..

وی گفت: مسافران زمان سفر خود را مدیریت کنند و از عجله بپرهیزند.

وی یادآور شد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

چالوس، کندوان و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شدند

سرگردمحمد احمدی اظهار کرد: این تصمیم از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و از ساعت ۹ صبح امروز اجرا شده است.

وی اظهارداشت: از آغاز یکطرفه شدن این محور تحت هیچ شرایطی برای جلوگیری از وقوع تصادفات و رفع گره های ترافیکی چندین ساعته اجازه عبور به خودروها داده نمی شود.

به گفته احمدی مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر در محدوده چالوس قرار دارد.

ترافیک فوق سنگین در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد وسیله نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران لحظاتی پیش یک طرفه شد.

اکنون ترافیک در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از تونل شماره ۱۶ آزادراه تهران شمال ، شهرستانک ، نساء و گچسر فوق سنگین است .محدوده های بیلقان ، سرودار، نساء و گرماب و در خط شمالی نیز محدوده پیچ سرهنگ و گرماب سنگین است.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از صبح امروز تا ساعت ۶ صبح فردا شنبه ۲۰ خرداد ماه در جاده‌های استان اعمال شد.

سرهنگ یدالله جهان تاب افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

او با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۱ امروز جمعه ۱۲ خرداد از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۹ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

او گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی در روزهای جمعه، شنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۹ خرداد ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

محدودیت تردد خودروهای سنگین

او گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه، شنبه، دوشنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۵ و ۱۹ خرداد از ساعت ۶ تا ۲۴ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

محدودیت تردد محور سوادکوه

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۹ خرداد ماه از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب افزود: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌گردد.

او از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =