کشف یک تن و ۳۷۰ انواع مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۳۷۰ انواع مواد مخدر در مرزهای استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا شجاعی از بروز ۸ عملیات درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر طی یک هفته گذشته در مرزهای استان خبر داد و اظهار داشت: در پی این عملیات‌ها و کمین‌های شبانه ۲۴ نفر از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند و در همین راستا بیش از یک تن و ۳۷۰ انواع مواد مخدر در مرزهای استان سیستان و بلوچستان کشف شد.

انهدام باند خانوادگی قاچاق موادمخدر با ۷۹۷ کیلوگرم تریاک

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران مرزبانی استان همچنین طی همین مدت ضمن توقیف ۳۶ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر قاچاقچیان و قاچاق کالا، موفق به کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی افزود: مرزداران استان سیستان و بلوچستان در چند کمین هدفمند با رعایت نکات امنیتی و حفاظتی در گشت‌زنی منطقه، توانستند ضمن طرد ۱۳ هزار نفر اتباع بیگانه، ۲ هزار و ۲۵۵ عدد مهمات جنگی،  ۳ قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۵۷ عدد تیرجنگی مربوطه و همچنین ۳۷۲ راس احشام قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را در خردادماه امسال کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش ویژه مرزنشینان در تامین امنیت مرز، این مهم را حاصل همدلی و همزبانی مرزبانان و مرزنشینان برشمرد و از تلاش‌ها و همراهی آنان با مجموعه مرزبانی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =