حاکمیت در تصمیم‌گیری‌های کلان به تفکر نخبگانی نیاز دارد

رئیس و مسئولان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در نشستی با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد و معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد یزد، پیرامون اهداف مرکز پژوهش‌ها، اولویت‌ها و زمینه‌های همکاری دانشجویان با پارلمان دانشجویی مجلس شورای اسلامی بحث و گفتگو کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی با فعالان دانشجویی استان یزد، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با دانشجویان اظهار کرد: بسترسازی بیشتر برای نقش آفرینی  دانشجویان در تنظیم طرح های پیشنهادی از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی است.

بابک نگاهداری با تاکید برحمایت از پایان نامه‌های دانشجویان افزود: شناخت مشترک از مسائل موجود کشور، بهره گیری از ظرفیت های کارشناسی و نخبگی دانشگاه در جهت تدوین و نهادینه سازی راهکارهای مطلوب حل مسائل در قالب نقش های تقنینی و نظارتی  از وظایف مجلس شورای اسلامی است.

هادی حیدری نیا، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز ضمن تشکر از فرصت پیش آمده در مرکز پژوهش‌ها برای بهره مندی از دیدگاههای دانشجویان، با اشاره به ظرفیت خوب دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: استادان و نخبگان دانشجو نه تنها توانایی حل مسائل دانشگاه بلکه جامعه را داراست.

در ادامه دانشجویان با ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود نسبت به اولویت‌های اقتصادی روز جامعه از مسئولین این مجموعه مطالبه بررسی راهکار های برون رفت از وضعیت کنونی اقتصادی را خواستار شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1184058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =