سیگاری بودن والدین چه تاثیری در کاهش قدرت باروری فرزندان دارد؟

تحقیقات علمی نشان می‌دهد که امکان دارد سیگاری بودن والدین بر قدرت باروری فرزندان اثرگذار است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،  سیگاری بودن والدین بر روی جنین تاثیرات بسیار مخربی می‌گذارد که ممکن است بعد از تولد فرزند مشکلات جدی برایش به وجود آورد. ابتلا به سرطان، مشکلات جسمانی، نقص عضو و مشکلات تنفسی جزو مهم‌ترین مشکلاتی است که با سیگار کشیدن والدین به فرزند وارد می‌شود.

اگر اهل کشیدن قلیان هستید، بخوانید

هنوز دلیل علمی و ثابت شده‌ای برای این موضوع که سیگار کشیدن پدران باعث کاهش قدرت باروری فرزندان می‌شود یافته نشده است؛ اما تحقیقات نشان می‌دهد که سیگاری بودن مادران، باعث می‌شود که قدرت باوری فرزندان پسر کاهش یابد.

مصرف سیگار و اعتیاد به آن مشکلات جدی را برای سلامتی و قدرت باروری شما ایجاد می‌کند. اگر مدت زمان زیادی از سیگاری شدن شما گذشته باشد احتمال عقیم شدن شما نیز وجود دارد. اما این در حالتی است که همچنان به سیگار کشیدن ادامه دهید. ترک سیگار راه حلی ثابت شده است که کمک می‌کند که قدرت باروری شما افزایش یافته و از خطرات احتمالی نجات پیدا کنید.

پس از اینکه سیگار را کنار بگذارید کیفیت اسپرم‌ها افزایش یافته و پس از گذشت سه ماه بهبود می‌یابد. هر چه زودتر سیگار را ترک کنید به نفع شماست چرا که هم به سلامتی خود کمک خواهید کرد و هم اینکه می‌توانید از عقیم شدن جلوگیری کنید.

ترک سیگار آن‌طور که وانمود می‌شود سخت نیست. ترک سیگار به اراده و تصمیم شما بستگی دارد. دیسگار یک دوره تخصصی و تضمینی برای ترک سیگار تدارک دیده است که به شما کمک خواهد کرد بتوانید در عرض سه روز و به صورت کاملاً تضمینی سیگار را کنار بگذارید. بنابراین اگر به فکر سلامتی و آینده خود هستید بهتر است همین الان در این دوره فوق‌العاده شرکت کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1184068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =