نساجی برای میزبانی از حریفان آسیایی شانس کمی دارد

باشگاه نساجی موفق به کسب مجوز حرفه‌ای شده است، اما به نظر می‌رسد این تیم باید در جایی غیر از ورزشگاه وطنی میزبان حریفان آسیایی‌اش باشد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، باشگاه نساجی یکی از باشگاه‌هایی است که توانسته مجوز حرفه‌ای را جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو کسب کند، اما این تیم برای میزبانی از رقبای آسیایی‌اش با چالش‌های زیادی رو به رو است.

ورزشگاه شهید وطنی به‌عنوان ورزشگاه میزبان نساجی در لیگ برتر معرفی شد و قائمشهری‌ها پس از تعویض چمن این ورزشگاه در فصل گذشته توانستند بازی‌های خود را در خانه برگزار کنند، اما ورزشگاه قدیمی وطنی جهت کسب مجوز برای لیگ قهرمانان آسیا ایرادهای زیادی دارد و با وجود اینکه حدود 20 روز زمان باقی مانده است تا نمایندگان AFC برای بازدید از آخرین شرایط ورزشگاه شهید وطنی به قائمشهر بروند هنوز ایرادهای پرتعداد این ورزشگاه پابرجا باقی مانده و هیچ تغییر مثبتی ایجاد نشده است و بعید به نظر می‌رسد که در روزهای آینده هم اتفاق خاصی بیفتد، چون برای تأیید AFC حداقل به زمانی دو ماهه نیاز است.

برهمین اساس باشگاه نساجی، ورزشگاه نقش جهان اصفهان را به‌عنوان ورزشگاه جایگزین برای میزبانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده است و اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند، به احتمال فراوان نساجی در نقش جهان بازی‌های آسیایی‌اش را برگزار خواهد کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1184128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =