لغو پروانه فعالیت ۳ شرکت خدمات هوایی متخلف

سازمان هواپیمایی کشوری پروانه فعالیت ۳ شرکت خدمات مسافرت هوایی الوا سیر ایرانیان، طلوع رویایی اهواز و دیدار گشت ترنم را به دلیل تخلف لغو کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سازمان هواپیمایی کشوری پروانه فعالیت ۳شرکت خدمات مسافرت هوایی الوا سیر ایرانیان، طلوع رویایی اهواز و دیدار گشت ترنم را به علت عدم رعایت مقررات آئین‌نامه‌ای لغو کرد.

مجوز پرواز ۵ شرکت هواپیمایی دیگر هم باطل شد

سازمان هواپیمایی کشوری به استناد صورتجلسه مورخه ۱۴۰۲/۳/۷ کمیته نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی و بر اساس آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی، پروانه فعالیت ۳شرکت خدمات مسافرت هوایی، الوا سیر ایرانیان، طلوع رویایی اهواز و دیدار گشت ترنم در شهر تهران را لغو کرد.

سازمان هواپیمایی کشوری پیش از این مجوز پرواز ۱۰ شرکت هواپیمایی در برخی مسیرها داخلی را به دلیل گرانفروشی لغو کرده بود. اقدامی که واکنش رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی را به‌دنبال داشت. موسوی در این‌باره گفته بود: «جذابیتی که صنعت هواپیمایی دارد برای مردم این است که خیلی سریع‌تر می‌رسند. الآن با فشار غیرقانونی به قیمت خیلی از مردمی را که تا الآن با ماشین، قطار و اتوبوس مسافرت می‌کردند به سمت هواپیما می‌آوریم، یعنی تقاضای کاذب برای این صنعت ایجاد کردیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1184909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =