۵۵۰ میلیون تومان وام در طرح جوانی جمعیت پرداخت می‌شود 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح جوانی جمعیت مشمول تسهیلات نهضت ملی مسکن می‌شود،گفت: در قالب نهضت ملی مسکن ۵۵۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد با دوره بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه اقتصاد ایسکانیوز، مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن نیز شامل طرح جوانی جمعیت خواهد شد. 

اعطای ۷۰ هزار قطعه زمینِ طرح جوانی جمعیت‌ تا پایان سال

وی تصریح کرد: در قالب نهضت ملی مسکن ۵۵۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد با دوره بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.

وی با بیان این‌که واگذاری زمین نیازمند به زمان است چراکه تامین زیرساخت‌ها و انتخاب جای مناسب و فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب زمان‌بر است، افزود: همکاران ما در استانداری‌ها تمام تلاش خود را در این موضوع به کار گرفته‌اند. رییس جمهور نیز در جلسات شورای عالی مسکن نسبت به اجرا طرح جوانی جمعیت تاکید دارد. دولت تمام بضاعتش در میانه میدان است و از تمام نهادهای عمومی و بخش‌های مختلف درخواست داشته تا زمین‌های خود را برای اجرایی شدن این طرح به میدان آورند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: هرکس با هر نگاهی به این موضوع نگاه کند طرح مبارک و ضروری است. این طرح برای آینده ایران موضوع مهمی به شمار می‌رود تا چند سال آینده موضوع جمعیت از مرحله خطر فاصله بگیرد و به مرحله ثبات برسد تا آینده ایران به بهترین نحو رقم بخورد.

بذرپاش یادآور شد: تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن نیز شامل طرح جوانی جمعیت خواهد شد.

گفتنی است، در قالب نهضت ملی مسکن 550 میلیون تومان وام 18 درصد با دوره بازپرداخت 20 ساله پرداخت می‌شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1188624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =