رونمایی از پوستر سومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی

پوستر سومین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پوستر سومین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رونمایی شد.

دنیا، تشنه ظهور/ جوانان با تبیین درست به سوی منجی می‌روند

دکتر طهرانچی درخصوص سومین جشنواره امامت و مهدویت گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از این جشنواره را وظیفه خود دانسته و در راستای برگزاری بهتر جشنواره، تلاش و تهمیدات لازم را به کار خواهد بست.

وی برگزاری این جشنواره را در راستای ارتقای تربیت اخلاقی، هویتی و معنوی عنوان کرد و افزود: جشنواره امامت و مهدویت برای دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بحث های رکنی در حوزه تربیت معنوی است. 

دکتر طهرانچی برگزاری دوره های گذشته جشنواره را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در تلاشیم دوره سوم جشنواره امامت و مهدویت با تأثیرات فراوان در حوزه تعلیم و تربیت در دانشگاه برگزار شود. این جشنواره در دوره سوم خود فعالیت جامع یکساله را مدنظر دارد که به دنبال آشنایی دانشجویان با مبانی انقلاب اسلامی است.

در ادامه این جلسه، سیدجواد جعفری مدیرعامل مؤسسه بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه توضیحاتی درخصوص برگزاری سومین جشنواره امامت و مهدویت پرداخت و گفت: این جشنواره یک حرکت وسیع، گسترده، اسلامی و مردمی است که به همت دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره امامت و مهدویت در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی یک انسجام وفاقی ایجاد کرده است، اظهار داشت: این جشنواره رابطه مقامات استانی، شهری و محلی را با دانشگاه تحکیم بخشیده و به طور غیرمستقیم مأموریت تعلیم و تربیت را برعهده دارد.

سیدجواد جعفری با اشاره به زمان برگزاری سومین جشنواره امامت و مهدویت با محور سبک زندگی علوی، گفت: سومین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی طبق سالهای گذشته از سیزده رجب تا نیمه شعبان در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار می‌شود. در این جشنواره، 43 برنامه موضوعی در عرصه ملی و بین‌المللی و 30 پیش رویداد در 31 استان و 11 واحد دانشگاهی استان تهران برگزار خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: افتتاحیه سومین جشنواره امامت و مهدویت در ایام سالروز ولادت حضرت علی (ع) در مشهد مقدس و اختتامیه آن در ایام سالروز ولادت امام زمان (عج) در شهر مقدس قم برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =