تغییر در قیمت خرید تضمینی گندم امکان‌پذیر است؟

گزارش‌های موجود حکایت از آن دارد که فعلا رئیس جدید شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی نظر موافقی برای تشکیل جلسه و تجدیدنظر در حوزه قیمت خرید تضمینی گندم ندارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس گزارش‌های واصل شده، به نظر می‌رسد قرار نیست قیمت خرید تضمینی گندم که ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ۱۳ به ۱۵ هزار تومان تغییر کرد مجدد تغییر قیمت داشته باشد.

کشت قراردادی گندم چه موقع انجام می‌شود؟

بر اساس رایزنی‌های انجام شده بین اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، اتاق اصناف کشاورزی ایران و بنیاد ملی گندم کاران با وزارت جهاد کشاورزی قرار شد در قیمت فعلی گندم تجدیدنظر شود. با ورود محمدعلی نیکبخت به وزارت جهاد کشاورزی قرار بود در این هفته جلسه شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی برگزار شده و قیمت گندم نهایی و به امضای اعضای این شورا برسد.

خبرها حاکی است برگزاری این جلسه فعلاً منتفی است و روز گذشته رئیس شورای قیمت گذاری فقط به امضا صورتجلسه قیمت تضمینی کلزا با نرخ هر کیلو ۳۰ هزار تومان مبادرت کرده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1189043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      0 0
      ۱۵ تومان را سخنگوی دولت اعلام کرد اولین بار نه رئیس شورا. مملکت همینطوری هردمبیل و هر کی به هر کی هست. فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق در نقش شورا قیمت محصولی مهم رو مشخص میکنه بدون اینکه کمترین اطلاعاتی در موردش داشته باشه. بلکه به توانایی مالی دولت مطبوع اش توجه میکنه. خوب لطفا در گرانی مابقی کالا و خدمات هم به توانائی مالی مردم توجه کنید یا فقط بلدید یقه مظلوم رو بگیرید و خفه کنید در اینجور امور مالی. لعنت بر جد و آباد من اگه ممبعد گندمی در زمین بکارم. خوار و خفیف کردید دامدار و کشاورز را این دولت سیزدهم. به نحسی همان عدد ۱۳ هستید
    • محمد IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      0 0
      باسلام تمام دست اندرکاران قیمت گزاری وخرید گندم مازادکشاورزان کاملآ آگاه هستندکه چه بلائی بر سرگندمکاران آوردن وبرای سال آینده نیز دست اندرکاران واردات گندم ازخارج را چقدر ازخودشان راضی کردن ومطمئن هستند سال آیندهتولید گندم نسبت به امسال تولید گندم کشوراز نصف هم کمترخواهد بود وبدتر ازهمه عدم اعتماد کندمکاران به حرفها ووعده ووعید مسئولین می باشد