جزئیات عرضه اولیه "فصبا" اعلام شد

دهمین عرضه اولیه امسال، با عرضه ۲ درصد سهام صبا فولاد خلیج فارس، چهارشنبه این هفته انجام می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان دهمین شرکت تازه وارد از طریق فرابورس، چهارشنبه این هفته(۲۸ تیر) وارد بازار و عرضه اولیه می شود.

تداوم اثرات منفی تصمیمات بدون کارشناسی بر بورس / چرا شاخص کل سه‌شنبه ۳۰ هزار واحد منفی شد؟

بر اساس این گزارش، تعداد ۱۱۰ میلیون سهم معادل ۲ درصد سهام  "فصبا" در دو مرحله با قیمت ارزش گذاری ۳۲۸۲۹ ریالی در حالی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه می شود که در مرحله اول ۵۵ میلیون سهم معادل یک درصد با حداکثر سهمیه دو میلیون سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه می شود.

در مرحله دوم نیز، ۵۵ میلیون سهم معادل یک درصد دیگر همان روز با حداکثر سهمیه ۱۵۰ سهمی به سهامداران حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت کشف شده تعلق می گیرد. مشاور عرضه هم کارگزاری صبا جهاد و متعهد خرید تامین سرمایه دماوند است.

شایان ذکر است پس از کشف قیمت، نماد "فصبا" به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل صرف سهام و از طریق سلب حق تقدم متوقف خواهد شد. در این مرحله افزایش سرمایه شرکت به میزانی خواهد بود که طی آن ۱۸ درصد از سهام شرکت از طریق واگذاری حق تقدم‌های سلب شده به عموم عرضه شود. متقاضیان باید اثر ناشی از افزایش سرمایه در میزان مالکیت پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1189626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =