بازپرس، درامی جنایی/ سریالی که نگاهی متفاوت به مفاسد اقتصادی دارد

سریال جنایی درام «بازپرس» مجموعه جدید شبکه یک است که درباره برخی پرونده‌های قضائی واقعی ساخته شده و کارگردانی آن را احمد معظمی به‌ عهده دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، سریال‌هایی که در ژانر پلیسی و معمایی ساخته می‌شوند همواره جزو پرطرفدارترین ژانرهای سریال‌سازی بوده و هستند، چرا که مخاطبان به دلیل اکشن بودن برخی از این کارها توجه ویژه‌ای به این نوع سریال‌ها نشان می‌دهند.

فصل بعدی سریال پایتخت در راه است؟

رسانه ملی هم در دهه‌های گذشته کارهای زیادی در این ژانر تولید کرده که از جمله آنها می‌توان به سریال سرنخ، کارگاه علوی، هوش سیاه و غیره اشاره کرد که در زمان پخش خود نیز مخاطب بی‌شماری داشتند اما تلویزیون به یک‌باره از ساخت سریال در این ژانر دوری گزید و سریال‌هایی هم که کم و بیش در این زمینه ساخته می‌شد چندان به مزاج مخاطب خوش نمی‌آمد.

اما حالا دوباره تلویزیون به ساخت سریال در زمینه معمایی و جنایی روی آورده و سریال تلویزیونی بازپرس را روانه آنتن کرده است.

سریال جنایی درام «بازپرس» جدید شبکه یک است که به موضوع مفاسد اقتصادی می‌پردازد و بر اساس داستان ‌های واقعی ساخته شده و قصه پرگره و جذابی دارد.

بازپرس

سریال بازپرس را می‌توان جدیدترین اثر تولید شده در صدا و سیمای ایران در ژانر پلیسی- امنیتی دانست که در سال ۱۴۰۲ به کارگردانی احمد معظمی، ساخته شده است. تهیه‌کنندگی این سریال ایرانی را محمدرضا شفیعی برعهده داشته و حسین تراب نژاد آن را به نگارش درآورده است.

قصه این سریال درباره بازپرسی به نام «صدرا» است که در جریان یک سوءاستفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه کننده رانت خوار می‌رسد و ماجراهای دیگری به دنبال این جریان اتفاق می‌افتد.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگران مطرح بسیاری از جمله فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، فریبا کوثری، محسن قصابیان، فریبا متخصص و اندیشه فولادوند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سیدجواد هاشمی، سوگول طهماسبی، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن، رسول نجفیان، مجید پتکی، یاسمن معاوی، هادی دیباجی، سید مهرداد رضایی، محسن بهرامی، شهین تسلیمی، حمیدرضا هدایتی، آذین احرامی، ستاره سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی و مرتضی تهرانی نیز از دیگر بازیگران این سریال هستند.

بازپرس

سریال ایرانی بازپرس در شبکه یک سیما و با مشارکت مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه تولید شده است.

ساعت پخش سریال بازپرس هر شب ساعت ۲۲:۱۵ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۸:۳۰ و ۱۵ روز بعد که زمان تکرار سریال بازپرس از شبکه یک سیما است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1189952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =