اهداف زمینی توسط جنگنده‌های سوخو ۲۴ و اف۴ در رزمایش فدائیان حریم ولایت منهدم شدند

جنگنده بمب افکن‍های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی نیروهای نارنجی(نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت1402، گفت: پس از بمباران موفقیت آمیز مواضع نیروهای نارنجی(نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) توسط هواپیماهای بمب افکن راهبردی سوخو24، جنگنده بمب افکن‍های اف4 با شلیک موشک‍های ارتقا یافته و دورایستای قاصد با استفاده از اصل غافلگیری شبانه و در ارتفاع پست اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.

سرلشکر سلامی: رهبر انقلاب از تجهیز نیروی زمینی سپاه به پهپاد ابراز خرسندی کردند

وی افزود: انجام تیراندازی علیه اهداف هوایی، با سرعت و در ارتفاعات مختلف و با استفاده از انواع موشک‍های لیزری، تلویزیونی حرارتی، راداری و انواع راکت ها و بمب های تولید شده توسط متخصصان داخل کشور، یکی از بخش های مهم این مرحله از رزمایش بود.

امیر سرتیپ دوم رودباری اظهار کرد: استفاده از فلر برای روشنایی صحنه نبرد در راستای شناسایی و انهدام اهداف و پرنده های مشابه توسط هواپیمای اف4 در این رزمایش بود.

سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت بیان داشت: در ادامه اجرای این رزمایش عملیات سوختگیری هوایی از تانکر سوخت رسان بوئینگ707، به منظور اجرای پوشش هوایی در ارتفاع پست  توسط جنگنده های اف14 با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1190954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =