نتایج کنکور ارشد پزشکی و آزمون دستیاری نیمه اول شهریور اعلام می‌شود

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ و آزمون دستیاری بالینی در نیمه اول شهریور اعلام می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی نوروزشمسی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: با توجه به پایان فرصت‌های متعدد انتخاب رشته و ویرایش برای داوطلبان مجاز در آزمون‌های کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ و دستیاری بالینی، در مرحله استخراج نتایج به سر می بریم.

بیشتر بخوانید:

زمان ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی مشخص شد

وی افزود: نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ و آزمون دستیاری بالینی در نیمه اول شهریورماه ۱۴۰۲ اعلام می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار شد و پس از اعلام نتایج اولیه در ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ داوطلبان مجاز در سه بازه زمانی ۱۱ تا ۱۷ تیر، ۲۱ تا ۲۵ تیر و ۲۸ تا ۲۹ تیر ۱۴۰۲ فرصت داشتند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

امسال ۱۱ هزار داوطلب در آزمون تخصصی دستیاری پزشکی شرکت کردند که بیش از ۷ هزار نفر آنها مجاز به تعیین رشته شدند.

همچنین آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ در روزهای ۴ و ۵ خردادماه ۱۴۰۲ با رقابت حدود ۶۹ هزار داوطلب برگزار شد.

نتایج اولیه این آزمون ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ به صورت کارنامه اعلام شد و داوطلبان مجاز در دو بازه زمانی ۲۵ تا ۲۷ تیر و پس از آن تا ۲۸ فرصت داشتند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1191808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =