رصد ماهواره‌ای  ساخت و سازهای غیرمجاز

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تمام کشور برای بررسی ساخت و ساز غیرمجاز تا سه ماه آینده تحت پایش ماهواره‌ای قرار می‌گیرد، گفت: ۳۷ درصد اراضی کشاورزی حدنگاری شده است.

 به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،  رضا افلاطونی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به بررسی نحوه موضوعات مرتبط با حوزه اراضی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: رفع تداخلات و صدور اسناد با همکاری سازمان‌های مرتبط در حال پیگیری هستیم.

بیشتر بخوانید:

در کدام مناطق تهران می‌توان با ۵ میلیارد تومان خانه خرید؟

وی با بیان اینکه طب دو سال اخیر ۳۷ درصد اراضی کاداستر اراضی کشاورزی کشور تهیه شده است، افزود: این در حالی است که تا پایان سال ۹۹ تنها چهار درصد از اراضی کشاورزی حدنگاری شده بود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ابراز داشت: از مجموع ۱۸ میلیون هکتار زمین‌های کشاورزی موجود در ایران تاکنون هفت میلیون هکتار رفع تداخل شده و این موضوع تا پایان کامل رفع تداخل ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین اعتبار برای رفع تداخلات اراضی کشاورزی محدودیتی وجود ندارد، گفت: در بحث پایش و شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ۱۶ استان کشور پایش ماهواره‌ای از طریق پنجره واحد انجام شده است.

افلاطونی با بیان اینکه تمام کشور تا سه ماه آینده به منظور بررسی بررسی ساخت و ساز غیرمجاز تحت پایش ماهواره‌ای قرار می‌گیرد، تصریح کرد: جهاد کشاورزی با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز مطابق با قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1192354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • LU ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      0 0
      شما بجای اینکه ساخت و ساز غیرمجاز خراب کنی برو خونه اونهایی که مانع بازنگری طرح های هادی بعد از گذشت ۲۰ سال شدن رو رو سرشون خراب کن .