شناور حامل کالای قاچاق در خلیج فارس توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی محموله بزرگ کالای قاچاق در بندر عسلویه خبر داد و گفت: در توقیف یک شناور بیش از ۱۲ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ یدالله شرفی با اشاره به رصد شناورها در بنادر، نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر اظهار داشت: مرزبانان استان بوشهر در طول نوار ساحلی استان بوشهر شبانه‌روزی تردد شناورها را رصد و پایش می‌کنند و با هرگونه تخلف برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آتش‌سوزی مخازن واحد پالایش میعانات نفتی آشتیان / حریق کنترل شد

وی همکاری و تعامل ساحل‌نشینان استان بوشهر با نیروهای مرزبانی را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: انتقال هر گونه کالای خارجی بدون اسناد معتبر قانونی از جمله پروانه گمرکی قاچاق محسوب می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر برخورد با کالای قاچاق، مواد مخدر و سوخت را در اولویت برنامه‌های مرزبانی دانست و خاطرنشان کرد: .مرزبانان پایگاه مرزبانی کنگان موفق شدند با تشدید اقدامات کنترلی، رصد و اشراف اطلاعاتی یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را در بندر عسلویه شناسایی و متوقف کنند.

شرفی با اشاره به کشف انواع کالاهای قاچاق از یک شناور توقیفی تصریح کرد: از این شناور کالاهایی شامل تلویزیون، پلی استیشن لوازم یدکی موتورسیکلت ،کفش، پوشاک، لوازم جانبی رایانه و بسیاری از کالاهای قاچاق شد.

وی با اشاره به توقیف یک فروند شناور و دستگیری 2 نفر خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای قاچاق از این شناور افزون بر 12 میلیارد تومان ارزیابی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1197185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =