خبر خوش وزیر علوم به اساتید جوان/ اعتبارات ویژه‌ای برای اساتید تازه استخدام شده در نظر گرفته‌ایم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اعتبارات ویژه‌ای برای اساتید جوان و تازه استخدام شده در نظر گرفته‌ایم که در آینده نزدیک به دانشگاه‌ها پرداخت خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تکریم و معارفه دانشگاه خواجه نصیر که امروز ۲۷ شهریورماه برگزار شد، گفت: تجمیع دانشگاه خواجه نصیر آغاز شده و با پیگیری‌های انجام شده امیدوارم هرچه سریعتر به پایان برسد. 

بیشتر بخوانید:

گرنت پژوهشی ۴۴ میلیون تومانی به اساتید جوان اعطا می‌شود

وی با ذکر خاطره‌ای گفت: حسن کریمی مزرعه رئیس سابق دانشگاه خواجه نصیر به بنده گفته بود که آرزوی تجمیع این دانشگاه را دارد. 

زلفی‌گل بیان کرد: کمیته انتساب وزارت علوم شامل ۹ نفر است که با نظر این کمیته روسای دانشگاه‌ها تعیین می‌شوند. امیررضا شاهانی هم برنامه خوبی برای اداره این دانشگاه ارائه داد. 

وزیر علوم گفت: رئیس دانشگاهی که فقط اتاق خود را بشناسد و مرتب در جلسات داخلی باشد، مناسب نیست. رئیس خوب باید با مسئولان و نهادهای بیرون دانشگاهی مانند مجلس و سازمان برنامه و بودجه ارتباط داشته باشد و امور داخلی دانشگاه را به معاونان واگذار کند. 

وی افزود: استانداری تهران به ما وعده داد تا برخی از املاک آموزشی دانشگاه‌ خواجه نصیر را را ارزش تجاری دهد تا با فروش آنها، بودجه مناسبی برای دانشگاه به دست آید. 

زلفی‌گل تصریح کرد: اعتبارات ویژه‌ای برای اساتید جوان و تازه استخدام شده در نظر گرفته‌ایم که در آینده نزدیک به دانشگاه‌ها پرداخت خواهد شد. 

وزیر علوم گفت: برخی دانشگاه‌های تهران حق تحقیق و حق پژوهانه را به صورت ماهانه به استادان پرداخت می‌کنند. این موضوع در دانشگاه خواجه نصیر انجام نمی‌شود. امیدوارم با پیگیری رئیس دانشگاه این مشکل هم حل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1198572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =