برنامه سپاهان در وقفه لیگ برتر مشخص شد

مدیر تیم فوتبال سپاهان درباره برنامه شاگردان ژوزه مورایس در وقفه لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین برنامه سپاهان در وقفه لیگ برتر، اظهار داشت: تمرینات تیم سپاهان پس از دیدار مقابل نیروی هوایی عراق، به مدت دو روز تعطیل و از روز پنجشنبه ۳۰ شهریور با حضور بازیکنان تیم از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید:

بازی پرسپولیس - سپاهان به‌تعویق افتاد

وی افزود:  بازیکنان سپاهان طی روزهای گذشته تمرینات تاکتیکی و بدنسازی خود را طی می‌کنند و برنامه‌ریزی صورت گرفته برای حفظ آمادگی تیم تا پیش از دیدار با الاتحاد وجود دارد.

مدیر تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است سپاهان روز سه‌شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم شمس‌آذر قزوین برود. قرار است این دیدار از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۴ مهر ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود و طلایی‌پوشان در این مسابقه در تلاش برای حفظ آمادگی پیش از مسابقه با الاتحاد عربستان هستند.

سلیمی درباره بازیکنان مصدوم سپاهان گفت: خوشبختانه بازیکنان مصدوم تیم در حال حاضر رو به بهبودی هستند و کاوه رضایی نیز به تمرینات سپاهان اضافه شده است. تلاش ما آن است که با آمادگی کامل به مصاف الاتحاد عربستان برویم و در این مسابقه نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن که در راستای برگزاری این بازی تدارکاتی با نماینده ایران همکاری کردند و زمین محل برگزاری مسابقه را در اختیار ما قرار دادند، تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =