والیبال انتخابی المپیک| تیم ملی ایران پس از 2 شکست به پیروزی رسید

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۳ پس از ۲ شکست، مقابل قطر به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی والیبال ایران در گروه A مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۳ که در برزیل برگزار می‌شود از ساعت ۱۶:۳۰ امروز سه‌شنبه به مصاف قطر رفت و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید:

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی/ برتری تیم ملی والیبال ایران مقابل تایلند

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی ایران برای شروع بازی، محمدطاهر وادی، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، محمد ولی‌زاده، سیدمحمد موسوی و آرمان صالحی (لیبرو) را به زمین فرستاد. بازی در ست نخست بسیار نزدیک آغاز شد، پایاپای پیش رفت و با حساب ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران به پایان رسید. آمار بازی دو تیم هم مشابه بود و تیم ایران، برتری نه چندان زیادی در حمله داشت. محمد موسوی، کاپیتان ایران در اواسط ست نخست‌ بازی را ترک کرد. به نظر می‌رسید، مصدومیت، دلیل تعویض او بود.

بازی در ست دوم نیز بسیار نزدیک دنبال شد ولی بازیکنان قطری در امتیازات حساس و بالای ۲۰ توانستند اندک پوئن‌های عقب افتاده را جبران کنند.  اشتباهات شاگردان عطایی اما کار دست‌شان داد و قطر ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید.

ست سوم بازی، طوری پیش رفت که هواداران والیبال انتظار داشتند و اختلاف امتیازات از همان ابتدای ست، زیاد شد تا اینکه ۲۵ بر ۱۷ به سود ایران به پایان رسید.

تیم ملی،‌ ست چهارم را هم خوب شروع کرد و صابر کاظمی در سرویس، بسیار قدرتمند نشان داد. قطری‌ها باز هم در امتیازات حساس پایان ست، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا شاید کار به ست پنجم کشیده شود. بهروز عطایی در وقت استراحت به شاگردانش، تذکرات لازم را داد و در نهایت ۲۵ بر ۲۳ برنده شدند.

ایران در چهارمین دیدار از مسابقات انتخابی المپیک از ساعت ۱۶:۳۰ فردا چهارشنبه با جمهوری چک روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =