تخصیص سهمیه جذب اعضای علمی برای دانشگاه‌های فنی‌حرفه‌ای و پیام‌نور بررسی شد

در نشست مشترک رییس سازمان اداری و استخدامی با وزیر علوم و جمعی از روسای دانشگاه‌ها، ضرورت تخصیص سهمیه جذب اعضای علمی و کارکنان برای دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای و پیام نور بررسی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست مشترک رئیس سازمان اداری و استخدامی و معاونان این سازمان با وزیر علوم، تحقیقات، فناوری و معاونان این وزارت و تعدادی از رؤسای دانشگاه‌ها در محل ستاد وزارت علوم برگزار شد و در این نشست مشترک، فرایند تحول اداری و فرایند جذب اعضای هیئت علمی و استخدام کارکنان، بحث‌های حقوق و مزایا در دو حوزه اعضای هیئت علمی و کارکنان و همچنین موضوع اتخاذ راهکارهایی برای تسریع و تسهیل روند جذب اعضای هیئت علمی و جذب نخبگان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

درخواست وزیر علوم برای اجرای کامل قانون جهش تولید دانش بنیان

در این نشست، ضرورت تخصیص سهمیه جذب اعضای علمی و کارکنان برای دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای و پیام نور بررسی شد.

کمبود نیروی تخصصی در تعدادی از واحدهای ستادی وزارت علوم از جمله معاونت فناوری، مرکز فناوری اطلاعات و مرکز جذب اعضای هیئت علمی از درخواست‌های مسئولان ستاد وزارت علوم از مسئولین سازمان  اداری و استخدامی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در بخشی از این نشست مسئولین سازمان اداری و استخدامی و وزارت علوم بر ضرورت به کارگیری فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک برای افزایش بهره‌وری و بازدهی، تسریع در امور و افزایش رضایتمندی مردم در خدمات تاکید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =