تکلیف رجیستری آیفون ۱۴ مشخص شد

رییس سازمان ملی استاندار ایران گفت: گوشی موبایل آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رییس سازمان ملی استاندار ایران در پاسخ به تسنیم گفت: گوشی موبایل آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آیفون ۱۵ از بازار جمع‌آوری خواهد شد / توقف دور زدن رجیستری

وی در مورد موضوع واردات خودرو گفت: ما برای واردات میلیون‌ها خودرو آماده هستیم، فرقی هم نمی‌کند که نو باشد یا کارکرده، ما همچنان روی حرف خودمان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر در گمرگات ۶ هزار خودرو وارد شده که نصف این خودروها ترخیص شده است.

رییس سازمان ملی استاندار  گفت: به محض اظهار هر خودرویی در گمرکات، مشروط بر آنکه گواهی مطابقت داشته باشد، در ۲۴ ساعت ترخیص خواهیم کرد.

دردسر خبر رجیستری آیفون ۱۴ برای رئیس استاندارد

پس از اعلام خبر رجیستری آیفون ۱۴ در نشست خبری رئیس سازمان ملی استاندارد، از طرف دولت به وی تذکر دادند که چرا چنین خبری را اعلام کردید. تلفن رئیس سازمان استاندارد در نشست خبری زنگ خورد.

ستاد مبارزه با قاچاق کالا رجیستری آیفون۱۴ را تکذیب کرد

در ادامه حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به تداوم ممنوعیت واردات مسافری و تجاری آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ گفت: پیرو ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هفته گذشته فرایند جمع‌آوری گوشی‌های آیفون قاچاق ۱۴ و ۱۵ از بازار آغاز شده و این روند ادامه داشته و خللی در اجرای آن صورت نگرفته است.

وی با تکذیب اظهارات رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص ریجیستری آیفون۱۴ گفت: موضوع رجیستر شدن یا نشدن تلفن‌های همراه مربوط به حوزۀ استاندارد نیست و نباید در این خصوص اظهارنظری صورت گیرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1201491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =