حریق گسترده انبار مواد محترقه در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک انبار مواد محترقه در بخش خاوران شهرستان ری خبر داد و گفت: محل حریق به دلیل نگهداری مواد محترقه جشن‌ها، صدای انفجارهای متعددی را به همراه داشت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید جلال ملکی، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یکی از انبارهای بخش خاوران اظهار داشت: یک مورد حادثه آتش سوزی ساعت ۸:۲۷ دقیقه صبح امروز در یک انبار در جاده خاوران شهرک عباس آباد علاقبند اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

آتش‌سوزی گسترده در کارگاه تولید مواد شیمیایی ساوه

وی افزود: دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام و اطفای حریق آغاز شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در ادامه گفت: در یکی از انبارها در این شهرک به وسعت ۱۳۵ متر مربع که محل نگهداری مواد محترقه که در جشن‌ها استفاده می‌شود آتش سوزی اتفاق افتاده بود و کاملا شعله ور بود.

ملکی تصریح کرد: حرارت و آتش به دو سوله مجاور هم سرایت کرده بود و آتش در حال سرایت به اطراف و گسترش بود که آتش نشان‌ها عملیات را از دو طرف آغاز کردند.

وی ادامه داد: کنترل حریف به سرعت انجام شد اما انفجارهای کوچک زیادی را در پی داشت که ناشی از وجود ترقه‌ها در داخل انبار بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران در پایان خاطرنشان کرد: این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت و آتش به طور کامل خاموش و ایمن سازی در محل انجام و تحویل مالکان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =