دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان انتخاب شد

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس با کسب حداکثر آرای شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی، به مدت یک سال به عنوان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان انتخاب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرمانده بسیج دانشجویی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: با نشست اعضای شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاههای استان هرمزگان و با رأی اکثریت اعضای این شورا، امیرحیدر ارغوان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس برای مدت یک سال به عنوان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان انتخاب شد.

عارف رئوفی با صدور حکمی، امیرحیدر ارغوان را به عنوان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان تایید و معرفی کرد.

در این حکم با اشاره به سوابق درخشان و روشن امیرحیدر ارغوان، در راه پیشبرد اهداف بسیج و حرکت در مسیر متعالی برنامه های بسیج دانشجویی، وی را انسانی با تقوا، توانمند و پویا معرفی کرد که می‌تواند در این جایگاه خدمات شایسته دیگری را بر خدمات خود بیافزاید.

فرمانده بسیج دانشجویی استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد که امیرحیدر ارغوان با کمک و مشورت این شورا، برنامه های روشن و مدونی را ارائه کند و در روشنگری مواضع این شورا و حرکت در مسیر جهاد تبیین پیش از پیش موفق باشد.

گفتنی است طی یک جلسه جداگانه، این حکم به امیر حیدر ارغوان ابلاغ و از خدمات آرمان دریایی صلخی دبیر سابق این شورا نیز تجلیل شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1205661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =