سرلشکر سلامی: با هر کسی که بخواهد بزرگی ملت ایران را تحت‌الشعاع قرار دهد خواهیم جنگید

سرلشکر سلامیبا بیان اینکه بسیجیان نگذاشتند دشمن در این کشور حضور پیدا کند گفت :با هر کسی که بخواهد بزرگی ملت ایران را تحت‌الشعاع قرار دهد خواهیم جنگید.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این خاصیت بسیج است که مثل خورشید گرمابخش و مثل باران بر روی همه می‌بارد.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: منافقان در سخت ترین جنگ مسلمانان شکست خوردند

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن اشاره به رشادت و فداکاری‌های پیشکسوتان دفاع مقدس ‌اظهار کرد: شما پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس، از ارزش‌ها و احکام الهی و آرمان‌های بلند یک انقلاب دفاع کردید و نگذاشتید دشمن در این کشور پا گذاشته و جایی داشته باشد.

وی افزود: ‌امام علی(ع) می فرماید "اگر دشمنی در عمق سر زمین یک ملتی قدم بگذارد آن ملت ذلیل می‌شود"‌ اما شما جان برکفان هرگز این اجازه را ندادید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان این چنین تصریح کرد: این بسیجیان عزیز وقتی در مناطق مختلف به مردم خدمت می‌کنند از کسی شناسنامه نمی‌گیرند، نمی‌پرسند انقلابی هستید یا غیرانقلابی؟ این خاصیت بسیج است که مثل خورشید گرمابخش و مثل باران بر روی همه می‌بارد.

این مقام ارشد نظامی ‌افزود: این خدماتی که در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود یک وظیفه است ما هر چه داریم از برکت این ملت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =