واکنش دانشگاه شهید بهشتی به هنجارشکنی در رویداد کارآفرینی

دانشگاه شهید بهشتی نسبت به کلیپی چندثانیه‌ای از برگزاری رویداد کارآفرینی این دانشگاه که در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، طی روزهای اخیر کلیپی چندثانیه‌ای از برگزاری رویداد کارآفرینی در دانشگاه شهید بهشتی در برخی از شبکه‌های مجازی و کانال‌ها منتشر شده است که از سوی روابط‌عمومی دانشگاه، توضیحاتی به‌شرح زیر برای تنویر افکار عمومی صادر شده است.

بیشتر بخوانید:

بی‌حجابی در دانشگاه‌ها موردی است

سی و دومین رویداد شبکه‌سازی استیم، روز پنجشنبه 9 آذر 1402 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. برنامه فوق یک رویداد کارآفرینی بود که توسط انجمن علمی مدیریت با همکاری استارتاپ استیم برگزار شد. تاکنون چندین جلسه از این رویداد در دانشگاه و بدون حاشیه برگزار شده است که حاصل تمهیدات برگزارکنندگان پیش و حین اجرای برنامه و اعلام قوانین دانشگاه از جمله لزوم حفظ شئونات اسلامی برای میزبانی از رویدادها به شرکت‌کنندگان است.

در رویداد روز پنجشنبه، بالغ بر 250 نفر شرکت کردند که به 150 نفر از این تعداد، زمان یک دقیقه‌ای اختصاص داده شد تا در خصوص مهارت‌های کارآفرینی خود توضیح دهند که متاسفانه در اثنای این بخش یکی از شرکت‌کنندگان بدون حجاب در جایگاه حاضر شده است. فرد مذکور تا پیش از حضور بر روی سن پوشش بر سر داشته و پوشش وی در بدو ورود به دانشگاه هم نامناسب نبوده است اما در حین برگزاری رویداد در داخل سالن و هنگام حضور بر روی سن با تغییر پوشش و هنجارشکنی، دوبار تذکر دریافت کرده است که همانطور که در کلیپ مذکور نیز قابل مشاهده است تذکر از سوی مجری به وی منتقل شده است.

دانشگاه شهید بهشتی، ضمن حمایت همه‌جانبه از توسعه فعالیت‌های انجمن‌های علمی-دانشجویی، بر لزوم و ضرورت رعایت قوانین و هنجارهای جامعه و صحن مقدس دانشگاه تاکید داشته و دارد و مراتب پوزش و عذرخواهی خود را بابت رخداد پیش‌آمده اعلام می‌دارد؛ بی‌تردید برخورد با فرد خاطی و مجریان رویداد باقوت و بدون مسامحه در دستور کار قرار دارد و نتیجه در اختیار رسانه‌های جمعی قرار داده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =