تداوم روند صعودی بورس /  شاخص کل ۳۳ هزار واحد رشد کرد

بورس با رشدی ۳۳ هزار واحدی توانست مقاومت ۲ میلیون و ۱۰۰ واحد را بشکند و مجددا در مسیر صعود قرار گیرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار سهام دومین روز کاری هفته را در ادامه ی روند صعودی روز گذشته و پیرو اخباری که در خصوص تجدید ارزیابی برخی از سهام لیدر بازار منتشر شد، توانست با رشد به پایان رساند.

بیشتر بخوانید:

۲ تصمیم سازمان بورس برای افزایش انگیزه سهامداران

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۳۱ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار واحد رسید و توانست مجددا مقاومت ۲ میلیون ۱۰۰ هرا واحدی را بشکند. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی رشدی ۲۳۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۳۱ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «هرمز» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «فولاد»، «شستا» و «وبصادر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرومیت»، «فصبا» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۶۵۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۳۲۳ نماد در محدوده مثبت و ۱۱۰ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۰ نماد در محدوده مثبت و ۸۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =