مسابقات لیگ قهرمانان آسیا| الهلال ٢ - نساجی ١

شاگردان رحمتی در آخرین بازی آسیایی خود مقابل الهلال نمایش خوبی داشتند و با اختلاف یک گل مغلوب شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال نساجی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفت. این در حالی است که شاگردان سیدمهدی رحمتی شانسی برای صعود ندارند.

بیشتر بخوانید:

تیم فوتبال نساجی مازندران یکشنبه به عربستان می‌رود

در این دیدار برای نساجی، حسین خطیر، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران و محمدرضا آزادی به میدان می‌روند.

برای الهلال نیز، یاسین بونو، سعود کریری، کولیبالی، ال‌بلیهی، سلطان البریک، سلمان فرج، محمد کانو، سالم الدوساری، میشل اولیویرا، عبدالله الحمدان و صالح الشهری بازی می‌کنند.

الهلال یک - نساجی صفر (دقیقه 3: میشل دلگادو): پاس در عمق تماشایی سالم الدوسری در محوطه جریمه نساجی به محمد البریکرسید که پاس در عرض زمینی این بازیکن با پای چپ به مقابل تیرک دوم را میشل با شوت محکم از خط عبور داد و وحید محمدزاده پشتخط توپ را دفع کرد که تلاش او بی‌ثمر بود.

لحظات حساس:

دقیقه 6: حسین خطیر شوت روی پای سالم الدوسری را مهار کرد.

دقیقه 7: فرصت عالی گل دوم برای الهلال را سعود عبدالحمید از دست داد و سرتوپ و شوت پای چپ او در محوطه جریمه نساجی ازبالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 10: محمد البریک پشت محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که شوت او بی‌دقت بود و با اختلاف از بالای دروازه نساجی راهیاوت شد.

دقیقه 13: بازیکنان نساجی نتوانستند از دو کرنر پیاپی از دو سمت زمین استفاده کنند.

دقیقه 18: ضربه سر میشل روی ارسال محمد البریک را حسین خطیر در اختیار گرفت.

دقیقه 28: عبدالله الحمدان با فرار سریع تا محوطه جریمه نساجی پیش رفت که سرتوپ تماشایی و شوت پای چپ او را حسین خطیر بهزیبایی برگشت داد و در ریباند نزدیک بود توپ در برخورد با هوشمند تبدیل به گل شود که گلر جوان نساجی با واکنش زیبایی توپ را ازروی خط برگشت داد و در ادامه هم ضربه میشل را خطیر دفع کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه 31: پاس در عمق سالم الدوسری در محوطه جریمه نساجی به صالح الشهری رسید که احسان حسینی روی او خراب شد تا داورعراقی نقطه پنالتی را نشان بدهد. البته مهند سارای پس از اعلام داور ویدئویی به کنار خط آمد، صحنه را بازبینی کرد و تصمیم به لغوخطای پنالتی به سود الهلال داد.

دقیقه 36: ضربه سر محمدزاده روی توپ ارسالی از سمت چپ زمین قدرت و دقت لازم را نداشت و در دستان یاسین بونو قرار گرفت.

دقیقه 1+45: ارسال زامهران از ضربه ایستگاهی سمت راست زمین با ضربه پشت سر تماشایی قائدرحمتی همراه شد و نزدیک بود وارددروازه شود که یاسین بونو با شیرجه تماشایی توپ را دفع کرد و در ادامه نیز آزادی نتوانست از این موقعیت بهره ببرد.

دقیقه 56: شوت نونو از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه الهلال به بیرون رفت.

دقیقه 62: نزدیک بود روی اشتباه حبیب الوطیان، گلر تعویضی الهلال و فرصت طلبی آزادی نساجی به گل برسد که این اتفاق نیفتاد و این دروازه بان اشتباهش را جبران کرد و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 72: حرکت سالم الدوسری از سمت راست محوطه جریمه و ارسال او را هوشمند پس از کنترل توپ دفع کرد که البته در این صحنه توپ به دست مدافع نساجی خورد، اما داور و کمک های ویدئویی او اعتقادی به پنالتی نداشتند.

دقیقه 75: آزادی موقعیت عالی نساجی را از دست داد و در شرایطی که می توانست توپ ارسالی از سمت راست زمین را تبدیل به گل کند، کنترل ناموفقی داشت تا توپ به گلر الهلال برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =