رئیسی جمعه به استان البرز می‌رود + برنامه‌ها

استاندار البرز با اعلام آماده شدن این استان برای میزبانی از رئیس جمهور ‌، گفت: جمعه ۱۷ آذرماه رئیس جمهور ‌و بریخ اعضای هیئت ‌دولت در استان البرز حضور می‌یابند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، اکنون میزهای خدمت ۳۱ اداره کل با حضور نمایندگان ویژه وزراء درسطح استان البرز فعال شده و آماده پاسخگویی به مردم به صورت حضوری شده اند .

بیشتر بخوانید:

رئیسی: شرط موفقیت ما همکاری و همدلی مجلس و دولت است

وی تاکید کرد: این میزهای خدمت از امروز چهارشنبه ۱۵ آذرماه تا جمعه ۱۷آذرماه ازساعت هشت صبح تا ۱۸ در ادارات مربوطه پذیرای مردم هستند .

استاندار البرز یادآورشد: همچنین ستاد سامانه سامد ۱۱۱ دولت به منظور ارایه خدمات الکترونیکی به متقاضیان فعال شده و این ستادذنیز از امروز چهارشنبه ۱۵آذرماه تا جمعه ۱۷آذرماه از ساعت هفت و نیم صبح لغایت ۲۱ (بصورت تماس برخط ۱۱۱) درخدمت مردم شریف استان است .

وی اضافه کرد: بیش از یک هزار نفر دراین سامانه مشغول خدمات دهی به مردم شده اند بطوریکه در هر شیفت سامانه سامد ۲۰۰ کاربر فعال و پاسخگو هستند و در کنار آنها جمع بسیاری نیز امور پردازش و ثبت مکاتبات مردمی با ریاست جمهوری را انجام می دهند.

عبداللهی ادامه داد: علاوه بر سامانه برخط سامد، وبگاه ۱۱۱.ir نیز برای ثبت کلیه درخواست ها، پیشنهادات، انتقادات و... مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در راستای خدمات دهی مطلوب پیش بینی شده است.

استاندار البرز تاکید کرد: مطالبات مردم دراین روزها جمع آوری شده و پس از پایان سفر در روزهای عادی پاسخ داده می شود.

مراسم استقبال از رییس جمهور از جلوی امامزاده حسن (ع) است.

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از رئیس جمهور از مقابل امامزاده حسن (ع) کرج است، گفت: مردم می توانند در مسیر امامزاده حسن (ع) تا مصلی نماز جمعه کرج رییس جمهور محبوب و عزیز خود را ملاقات کنند .

عبداللهی اضافه کرد: تمام تلاش تیم ارتباطات مردمی برآن است که شرایط برای ارائه خواسته ها و مطالبات فراهم شود و تمام امکانات دراین زمینه به دست گرفته شده است.

لازم به ذکر است برای شماره گیری از تلفن ثابت و همراه، نیازی به گرفتن کد نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =