استودیوی گردشگری برای معرفی جاذبه‌های شهر همدان افتتاح خواهد شد

محمدی: استودیوی گردشگری با هدف تولید و ساخت تیزرهای کوتاه با موضوع معرفی ظرفیت‌های و جاذبه‌های گردشگری همدان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، حسن محمدی مشاور عالی شهردار و دبیر ستاد گردشگری شهرداری همدان در جلسه ستاد گردشگری همدان گفت: راه اندازی استودیوی گردشگری برای معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های شهر همدان در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه جلسه ستاد گردشگری با حضور شهردار همدان و مدیران شهری با هدف بررسی و تصمیم گیری در خصوص تقویت گردشگری شهر همدان برگزار شد، افزود: استودیوی گردشگری با هدف تولید و ساخت تیزرهای کوتاه با موضوع معرفی ظرفیت‌های و جاذبه‌های گردشگری همدان و انتشار محتوای تولید شده در پیام رسان های پرمخاطب، سایت‌ها و پلتفرم‌های پخش اینترنتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه نحوه همکاری و تعامل با عوامل اجرایی راه اندازی استودیوی گردشگری مورد بررسی قرار گرفت افزود: مقرر شد پس از ارایه جزییات اقدامات، اهداف و طرحهای مورد نظر برای راه اندازی استودیوی گردشگری توسط عوامل مرتبط همکاری‌های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

مشاور عالی شهردار در حوزه گردشگری به حضور در نمایشگاه گردشگری اشاره کرد و تصریح کرد: موارد مربوط به تعیین سرپرست گروه شرکت کننده، طراحی و فضاسازی غرفه شهرداری، تامین منابع مالی برای حضور در این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این جلسه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، پیشنهادی مبنی بر انعقاد تفاهم‌نامه با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای رایگان نمودن هزینه ورودی تورهای گردشگری شهرداری به اماکن زیر مجموعه اداره کل میراث فرهنگی استان همدان ارایه و تصمیم گیری های لازم در این خصوص اتخاذ شد.

محمدی به یکی از پیشنهادات مهم این جلسه اشاره و اظهار داشت: نماینده شرکت دانش بنیان تک تاب پیشنهادات مختلفی در راستای تولید محتوای گردشگری با استفاده از ابزار واقعیت مجازی ارایه کرد و مقرر شد پس از بررسی محتوا و رزومه ارایه شده توسط کارشناسان مربوطه اعلام نظر در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات و تلاش‌های لازم برای ثبت جهانی هگمتانه صورت گرفت، عنوان کرد: مقرر شد ۲۰۰ نسخه لوح فشرده از فیلم ساخته شده در خصوص ثبت جهانی هگمتانه‌ برای مخاطبان تهیه و منتشر شود.

دبیر ستاد گردشگری شهرداری همدان در پایان با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با شورای اسلامی شهر همدان در خصوص اصلاح اعضای ستاد گردشگری تصریح کرد: مقرر شد معاونت برنامه ریزی نسبت به تهیه طرح‌های توجیهی شرکت گردشگری بر مبنای مکاتبه با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اقدام و این موضوع با حضور شهردار در سازمان شهرداری‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.

خبرنگار: محمدحسین میرزائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1211993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =