بسیج دانشجویی خطاب به رئیسی / انتقام قاطع از جنایتکاران تروریست را در دستور کار قرار دهید

هسته‌های بین‌الملل بسیج دانشجویی سراسر کشور در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت ملی خواستار اقدام متقابل به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هسته‌های بین‌الملل بسیج دانشجویی سراسر کشور در نامه‌ای حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و رئیس شورای امنیت ملی خواستار اقدام متقابل به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شدند.

بیشتر بخوانید:

ایران ترور شهید موسوی را محکوم کرد

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: درآستانه سالروز شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر یکی از تربیت‌شدگان مکتب اسلام و امام خمینی رضوان الله تعالی علیه پس از سال‌ها فعالیت گسترده و خستگی ناپذیر در مسیر اعتلای اسلام و جبهه مقاومت و اضمحلال استکبار جهانی و اذنابش، با اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی به آرزوی دیرین خود یعنی شهادت واصل و در قهقهه مستانه یاران شهیدش "عندربهم یرزقون " شد.

در این نامه بیان شده است: پس از گذشت ۱۰۰ روز از عملیات طوفان‌الاقصی در فلسطین، سردار شهید سیدرضی موسوی سومین شهیدِ ایرانِ اسلامی در طریق القدس و در مسیر مبارزه با استکبار جهانی هستند. پس از شهادت مستشاران نظامی، مصاحبه‌ها و بیانیه‌های متعددی از سوی مسئولان دولتی و نظامی در محکومیت این اقدام تروریستی و پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی صادر شد، به ویژه مصاحبه وزیر امورخارجه مبنی بر پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی به خاطر اقدام تروریستی علیه مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران؛ اما با گذشت چندین هفته از این اقدام رذیلانه رژیم جعلی صهیونیستی، نه تنها پاسخ در شانی که کمال قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را برساند، شاهد نبودیم، بلکه شاهد گستاخی رژیم سفّاکِ صهیونیستی در تکرار جنایت خود علیه سربازان خدوم و مجاهد انقلاب اسلامی و شهادت یکی از سرداران موثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با تروریست‌‎های داعشی بودیم.

در این نامه تصریح شده است: هر چند معتقدیم حمله دیروز و شهادت سیدرضی حاصل ضعف و درماندگی است؛ نه حاصل قدرت و اقتدار و می‎دانیم که صهیونیست‌ها از قدرت جبهه مقاومت از بلندی‌های جولان تا تنگه باب‌المندب آشفته و کلافه اند، این را هم باور داریم که این رژیم کودک کش و درنده‌‎خوی حقیرتر از آن است که چهره مقتدر ایران اسلامی را خدشه‎دار سازد، منتهی این چنگ اندازی‌های جنایتکاران نیز برای ما غیرقابل پذیرش است. اگر این اقدام رژیم جعلی صهیونیستی با هوشیاری و شجاعت در زمانی سریع پاسخ داده نشود، چه بسا شاهد تکرار این جنایت در طی ایام آتی خواهیم بود.

در بخش پایانی این نامه عنوان شده است: ضروری است اقدام متقابل، قاطع و در کمال قدرت و اقتدار و با هوشیاری مدبرانه و نیز در وسعت خواست همه آزادگان و ظلم‌کشیدگان جهان از رژیم غاصب صهیونیستی صورت پذیرد؛ لذا از جنابعالی به عنوان رییس شورای عالی امنیت ملی مطالبه جدی داریم که انتقامی قاطع و پشیمان کننده از جنایتکاران تروریست را در دستور کار شورا و نیروهای مسلح قرار دهید. والله عزیز ذوانتقام.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =