گل‌گهر به استقلال و پرسپولیس هدیه داد/ باخت سپاهان در سیرجان

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در دیدار معوقه هفته ششم حریف خود سپاهان اصفهان را شکست داد تا فاصله زردپوشان اصفهانی با تیم های پرطرفدار پایتخت بیشتر نشود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار معوقه تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان از هفته ششم امروز پنجشنبه ۷ دی ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود سرمه‌ای پوشان سیرجانی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

اعلام ترکیب پرسپولیس برابر نساجی

علیرضا علیزاده (۱۴)، روبرتو تورس (۵۲) و مسیح زاهدی(۸۸) برای گل گهر و شهریار مغانلو (۵۹ - پنالتی) زنندگان گل در این بازی بودند. ضمن اینکه شهریار مغانلو و محمد دانشگر از سپاهان اصفهان و سعید سحرخیزان، حمید بوحمدان و علیرضا علیزاده توسط عباس راکی داور این دیدار جریمه شدند. ارشیا سرشوق بازیکن سپاهان با دریافت کارت زرد دوم از داور بازی در دقیقه ۴۷ از زمین بازی اخراج شد.

ترکیب سپاهان

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، آریا یوسفی، ارشیا سرشوق، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، علی احمدی (۶۰- اسماعیل قلی زاده)، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو بازیکنانی بودند که در این دیدار توسط مورایس به بازی گرفته شدند.

ترکیب گل گهر

محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، حمید بوحمدان (۸۵- اریک بایناما)، احمدرضا زنده روح، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری (۶۱- علیرضا کوشکی)، سعید سحرخیزان (۸۵- میشل تی ورده)، روبرتو تورس (۷۳- مهدی ممی زاده) بازیکنانی هستند که کادر فنی تیم فوتبال گل گهر در این دیدار به میدان فرستادند.

پیروزی گل گهر در نیمه اول مقابل سپاهان از هم پاشیده

بازی دو تیم در شرایطی آغاز شد که سپاهان به دلیل بازیکنان محروم و مصدومی که داشت با یک ترکیب تقریباً ناشناس مقابل گل گهر ایستاد. هرچند سپاهان بازیکنان اصلی و تأثیر گذار خود را در اختیار نداشت اما بازی را هجومی آغاز کرد تا بتواند در همان ابتدای بازی به گل برسد اما راه به جایی نبرد و نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند و به گل برسد. سرمربی یونانی سیرجانی‌ها که روی ضربات ایستگاهی به بازیکنان خود تذکر می‌داد تا اینکه شاگردان اوزونیدیس موفق شدند در دقایق ابتدایی بازی روی توپ ارسالی تورس از کرنر توسط علیزاده به گل برسند.

بی روح شدن بازی پس از گل سیرجانی‌ها

بعد از به ثمر رسیدن گل اول گل گهری‌ها بازی بیشتر در میانه‌های زمین توسط بازیکنان دو تیم در جریان بود اما بازیکنان سپاهان که نمی‌خواستند بازنده به رختکن بروند حملات زیادی را روی دروازه حریف خود داشتند تا بتوانند گل مساوی را به ثمر برسانند تا همه چیز برابر شود اما هرچه زدند به در بسته خورد و نتوانستند راه به جایی ببرند. این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سرمه‌ای پوشان گل گهر به پایان رسید.

سپاهان روی نوار اخراجی

بازی در نیمه دوم متفاوت‌تر از نیمه اول آغاز شد و در دقایق ابتدایی بازیکنان گل گهر سیرجان هجومی آغاز کردند و مدافعان اصفهانی را آزار دادند که همین فشار باعث شد تا ارشیا سرشوق بازیکن زردپوشان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شود.

برتری دوباره گل گهر توسط یک لالیگایی

بعد از اخراج بازیکن سپاهان حملات سرمه‌ای پوشان کرمانی ادامه داشت و موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی ایجاد کردند تا اینکه روبرتو تورس اسپانیایی با یک شوت زیبا و مهار نشدنی برای دومین بار دروازه سپاهان را باز کرد تا میزبان ۲ بر صفر از میهمان پیش بیافتد. تورس در این دیدار پاس گل اول تمیش را هم مهیا کرده بود که با این گل به بهترین بازیکن تیمش تبدیل شد.

بازگشت سپاهان به بازی با پنالتی شهریار

سپاهانی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند دست به حملات پی در پی زدند تا بلکه بتوانند اختلاف را کم کنند. که با حرکت حسین نیاد در محوطه جریمه گل گهر خطای بازیکنان این را در بر داشت که داور بازی به سود زردپوشان اعلام پنالتی کرد و شهریار مغانلو این توپ را به تور دروازه گل گهر چسباند تا حساب کار ۲ بر یک شود.

اخباری سیرجانی‌های را در بازی نگه‌داشت

در دقیقه ۶۹ بازی بود که میلاد زکی پور یک فرصت خوب به دست آورد و شوت زیبایی را روانه دروازه اخباری کرد اما این دروازه‌بان با یک واکنش زیباتر مانع گلزنی دفاع چپ سپاهان شود. این اقدام اخباری باعث شد تا نتیجه بازی ۲ بر یک به سود گل گهر باقی بماند.

برتری بی نقص گل گهر در خانه

بازیکنان گل گهر که میل گلزنی زیادی مقابل سپاهان داشتند به حملات خود ادامه دادند تا به گل های بعدی برسند که در دقیقه ۸۸ مسیح زاهدی ارسال زیبای ابوالفضل رزاق پور را به گل سوم سیرجانی ها تبدیل کرد تا شاگردان اوزونیدیس در خانه ۳ بر یک سپاهان صدر نشین را از پیش رو بردارند و ۳ امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کنند.

گل گهر با پیرزی در این دیدار ۲۲ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر رسید و سپاهان هم با این شکست همچنان با ۳۱ امتیاز در صدر ماندنی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =