سرنوشت جمع‌آوری پل حافظ به کجا رسید؟

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران سرنوشت جمع آوری و یا استحکام بخشی پل حافظ بزودی (تا پایان دی ماه) مشخص خواهد شد، گفت: شرایط موجود این پل، نیاز به انجام اقدامات عمرانی را قطعی کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، هادی حق بین روز شنبه در حاشیه بهره‌برداری از پل و معابر دسترسی شهرک شهید خرازی به خیابان دانش (r12) در جمع خبرنگاران در خصوص سرنوشت پل حافظ گفت: جمع آوری پل حافظ کاملا به لحاظ فنی مشخص است و این پل به لحاظ موضوع استحکام و نوسازی لرزه‌ای قطعا باید بهسازی شود.

بیشتر بخوانید:

ماجرای جمع‌آوری پل حافظ / پلی که ۵۰ سال پیش برای بازی‌های آسیایی ساخته شد

وی با اشاره به اینکه از آنجایی که هزینه این کار قابل توجیه نیست پیشنهاد جمع آوری داده شد، افزود: اینکه هنوز پل حافظ جمع آوری نشده به این دلیل است که بدنبال برگزاری جلساتی جهت آینده معبر با دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راهور هستیم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: پلیس راهور پایتخت هنوز نظر قطعی خود را در این باره اعلام نکرده بنابراین هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم و بزودی اعلام خواهیم کرد که در نوروز این اقدام انجام خواهد گرفت یا خیر اما در دی ماه جاری با برگزاری یک جلسه نظر قطعی اعلام می‌شود.

به گفته حق بین اگر پلیس و ترافیک به این نتیجه برسند که نباید پل برچیده شود در سال آینده عملیات بهسازی را پیش خواهیم گرفت.

وی در خصوص بهره برداری از پل تقاطع غیر همسطح نیر گفت: امروز شاهد یک طرح اثر گذار هستیم پلی که امروز افتتاح شد بخش جنوبی ‌به شمالی بزرگراه شهید همدانی به شهرک خرازی متصل کرد این شهرک به واسطه تراکم ‌جمعیت بالا و وجود سرانه‌های آموزشی و خدماتی ارتباط شهرک با معابر بزرگراهی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه با این افتتاح ۸.۶ دهم کیلومتر مسیر شهروندان کوتاه‌ خواهد شد افزود: در گذشته صرفا این شهرک از بخش غربی به بلوار اردستانی متصل بود و با این اقدام در کنار کم شدن مسیر شاهد کاهش مصرف سوخت نیز خواهیم بود. همچنین ۶۵ میلیارد تومان هزینه پروژه برآورد شده است.

حق‌ بین با اشاره به طرح R11 گفت: این طرح به طول ۵.۵ دهم کیلومتر نیز به صورت زیرگذر ظرف ۴۵ روز آینده تحویل شهروندان خواهد شد و مشکل مسیرهای اضافه را حل خواهیم کرد

کد خبر: 1213235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =