موافقت مجلس با وام ۳۰۰ و ۳۵۰ میلیون تومانی ازدواج

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت نمایندگان این کمیسیون با افزایش وام ازدواج به ۳۰۰ میلیون و ۳۵۰ میلیون تومانی برای زوج ۲۵ سال و زوجه ۲۳ سال در لایحه برنامه بودجه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به بررسی تبصره‌های لایحه برنامه بودجه 1403 که به کمیسیون اجتماعی ارائه شده است، عنوان کرد: در نشست امروز (یکشنبه 10 دی‌ماه) کمیسیون، بحث‌های مختلفی طرح و پیشنهادات دستگاه‌های مربوط اخذ شد که ما در پیشنهادات خود به کمیسیون تلفیق برنامه بودجه مجلس لحاظ خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات فرزین درباره زمان پرداخت وام ازدواج و وام فرزندآوری

وی افزود: یکی از بحث‌های مهمی که در نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس طرح و بررسی شد، افزایش وام ازدواج جوانان بود که یکی از وظایف ما در کمیسیون اجتماعی است. در همین راستا اعضای کمیسیون با پیشنهاد پرداخت 300 میلیون تومان وام ازدواج برای زوج و زوجه -جمعاً 600 میلیون- و 350 میلیون وام ازدواج برای زوج تا 25 سال و زوجه تا 23 سال -جمعاً 750 میلیون تومان می‌شود- موافقت کردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: با توجه به تورم اخیر کشور و همچنین منابعی که دولت تعریف کرده، توانستیم افزایشی در وام ازدواج نسبت به سال قبل تصویب کنیم که جوانان عزیز ما بتوانند حداقل‌ها را در شروع زندگی مشترک تامین کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =