قیمت عجیب ستاره جنجالی گل‌گهر!

باشگاه گل‌گهر سیرجان حاضر نیست علیرضا علیزاده هافبک این تیم را به سادگی از دست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا علیزاده هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در ماه‌های گذشته سابقه دعوت شدن به اردوی تیم ملی را هم دارد، در حال حاضر با پیشنهاد جدی باشگاه تراکتور مواجه شده و تبریزی‌ها در تلاش هستند تا این بازیکن را هر طور شده جذب کنند. حتی برخی از بازیکنان تراکتور هم در تماس با علیزاده، از این بازیکن خواسته‌اند تا به تراکتور بیاید ولی هنوز این انتقال قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید:

گل‌گهر به استقلال و پرسپولیس هدیه داد/ باخت سپاهان در سیرجان

علیزاده جزو بازیکنان نسبتا قدیمی گل‌گهر است که جایگاه خوبی در این تیم دارد، او حتی قبل از شروع این فصل با پیشنهاد جدی پرسپولیس مواجه شد ولی در نهایت به این پیشنهاد پاسخ منفی داد تا پرسپولیسی‌ها سراغ مسعود ریگی بروند. حالا تراکتور جدی‌ترین مشتری علیزاده است ولی گل‌گهر حاضر نیست این بازیکن را به سادگی از دست بدهد.

مدیران تراکتور در این چند روز مذاکراتی را با مدیران گل‌گهر برای جذب علیزاده انجام دادند ولی سیرجانی‌ها شرایطی را تعیین کرده‌اند که بعید است تراکتور به راحتی بتواند این بازیکن را جذب کند. باشگاه گل‌گهر برای صدور رضایت‌نامه علیزاده، ۲۵میلیارد از تراکتور خواسته و باید دید مدیران تراکتور در نهایت چه تصمیمی در مورد خواسته سیرجانی‌ها می‌گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =