هنیه: مقاومت اهداف رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشته است

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که مقاومت فلسطین و رهبران آن در وضعیت خوبی هستند و تمام اهداف موهوم اشغالگران صهیونیست را ناکام گذاشته‌اند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، اسماعیل هنیه اظهار داشت: ملت فلسطین در غزه همچنان زیباترین نمونه‌های مقاومت و به چالش کشیدن اشغالگران هستند و فلسطینی‌ها در قدس و کرانه باختری با وجود اقدامات تروریستی و جنایات صهیونیست‌ها علیه آنها از جمله بازداشت و شکنجه، همچنان در مقابل اشغالگران مقاومت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

یک قانون جنجالی ازسوی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی لغو شد

اسماعیل هنیه افزود: در ۸۸ روز گذشته، مقاومت با شجاعت در میدان بوده است و همه اهداف موهوم دشمن اشغالگر را ناکام گذاشته است.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تأکید بر اینکه مقاومت و رهبران آن در وضعیت خوبی قرار دارند، از بخش میدانی رسانه های وابسته به گردان های القسام و سایر گروه های مقاومت فلسطین در زمینه ارائه تصویر قهرمانانه مقاومت در مقابل اشغالگران تقدیر کرد.

اسماعیل هنیه با اشاره به اینکه فلسطینی ها سرنوشت حال و آینده خودشان را به دست خودشان رقم خواهند زد، گفت: نیروهای مقاومت، تانک های اشغالگران را به تابوتی برای نیروهای آنها تبدیل کرده اند و دشمن اشغالگر هیچ راهی جز تسلیم برابر اراده ملت فلسطین ندارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین با اشاره به جنایات وحشیانه و گسترده صهیونیست ها در زمینه زیرپا گذاشتن همه اصول انسانی اظهار داشت: توطئه اخراج فلسطینی ها یا عقب نشینی از خواسته آزادی تمامی اسرا، هرگز تحقق نخواهد یافت.

هنیه تصریح کرد: هیچ گونه خلأ امنیتی یا هرج و مرجی در نوار غزه به وجود نخواهد آمد زیرا پلیس، با امکاناتی که در اختیار دارد در حال تلاش برای تأمین امنیت است.

رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: امنیت، ثبات و آینده منطقه فقط با از بین رفتن اشغالگری و دستیابی ملت فلسطین به آزادی و حقوق مشروعش و برپایی کشور مستقل فلسطین تحقق خواهد یافت.

اسماعیل هنیه کشورهای شرکت کننده در تجاوز به غزه به ویژه آمریکا را در زمینه حمایت از رژیم صهیونیستی، مسوول دانست و تأکید کرد: جنگ علیه غزه، در سطح جهانی مدیریت می شود و از کسانی که در مقاومت برابر این توطئه بزرگ به غزه کمک می کنند، تقدیر می کنیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان یاد و خاطره شهدای لبنان، عراق و یمن در این نبرد عظیم را گرامی داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =