رئیسی: آمریکا هیچ اعتبار و آبرویی در جهان ندارد

رئیس جمهور در آیین دریافت استوارنامه سفیر بلژیک تأکید کرد: امروز آمریکا به اعتبار سوابق عملکرد خود و به خصوص حمایت کامل و عاملیت در جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، دیگر هیچ اعتبار و آبرویی در جهان ندارد و کشورهای اروپایی باید منافع و روابط خود را مستقل از منافع آمریکا دنبال کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز (یکشنبه 30 دی ماه) در آیین دریافت استوارنامه آقای «میشل مالهرب» سفیر جدید بلژیک با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در گسترش روابط بر اساس اعتماد و احترام متقابل با کشورهای مختلف هیچ محدودیتی ندارد، گفت: امروز آمریکا به اعتبار سوابق عملکرد خود و به خصوص حمایت کامل و عاملیت در جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، دیگر هیچ اعتبار و آبرویی در جهان ندارد و کشورهای اروپایی باید منافع و روابط خود را مستقل از منافع آمریکا دنبال کنند.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: شهادت ۵ مستشار سپاه در سوریه بی پاسخ نمی ماند

رئیس جمهور افزود: اراده جمهوری اسلامی ایران گسترش روابط با کشورهای اروپایی بر اساس احترام متقابل و منافع متقابل است مگر اینکه کشوری به دنبال عنادورزی با ایران باشد.

«میشل مالهرب» سفیر بلژیک نیز با اشاره به علاقمندی کشورش برای گسترش روابط با ایران، اظهار امیدواری کرد که بتواند با حل چالش‌ها، گسترش روابط فیمابین در حوزه‌های مختلف را تسهیل کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1216680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =