گروه سرود «پسران خورشید»منتخــب جـشنواره ملـی و بین المللی سرود فجـر شد

گروه سرود پسران خورشید کانون فرهنگی هنری الرحمن مسجد جامع صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج منتخب جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر شد و توانست به مرحله نهایی راه یابد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، گروه سرود منتخب کشوری «پسران خورشید» کانون فرهنگی و هنری الرحمن، مسجد جامع صاحب الزمان(عج) شهر یاسوج به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر راه یافت.

این گروه با داشتن المان‌های بومی و عشایری و با پوشش محلی در اصفهان، حاملان هنر موسیقی و فرهنگ عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

در حاشیه برگزاری جشنواره ملی سرود فجر، گروه منتخب کشوری «پسران خورشید» با حضور در میدان نقش جهان و در میان خیل عظیم مردم هنر دوست اصفهان، اجراهای باشکوهی را از خود به یادگار گذاشتند.

سرپرست گروه منتخب «پسران خورشید» گفت: این گروه روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه امسال عازم اصفهان شده و به صورت حضوری با دیگر گروه‌های منتخب کشوری به رقابت پرداختند.

«پیمان جمشیدی» با اشاره به اینکه گروه منتخب کشوری پسران خورشید تاکنون بیش از ۱۸ سال فعالیت داشته و هرساله توانسته زمینه جذب و پرورش نیروهای زیادی را فراهم آورد، خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولین فرهنگی و هنری به این مجموعه و مقوله سرود شد.

وی ادامه داد: با لطف و عنایت خداوند متعال و تلاش مجدانه، گـروه منتخب کـشوری «پـسران خـورشید»، کانون فرهنگی و هنری الرحمن مسجد جـــامع صــاحب الزمــان (عج) شهر یاسوج تـوانـست به عنوان منتخــب جـشنواره ملـی و بین المللی سرود فجـر بـه مرحله نهایی راه پیدا کند.

جمشیدی ضمن تبریک این موفقیت به جامعه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با سرپرستی گروه های متعدد، اثرهای هنری فراوانی در مدح و منقبت امامان (علیهم السلام) و همچنین موضوعات متفاوت توسط گروه «پسران خورشید» تولید شده است

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1216947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =