شکست دشمن و حل مشکلات کشور با انتخاب اصلح از سوی مردم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج معتقد است که مردم با مشارکت در انتخابات دشمن را شکست می‌دهند و با انتخاب اصلح به رفع موانع داخلی کمک می‌کنند.

قباد میمنت آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره انتخابات اظهار کرد: رهبری در آبان‌ماه ۱۴۰۲ فرمود که ما در نزدیک قله قرار داریم. رسیدن به قله با تحمل هزینه‌های بسیار همراه است؛ اما با همراهی مردم و هدایت رهبری می‌توانیم به قله برسیم و بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

بیشتر بخوانید:

گعده‌های انتخاباتی دانشجویان واحد نجف‌آباد با نامزدها

وی افزود: در سپهر سیاسی کشورمان برای حرکت ملت شریف ایران و دستیابی به اهداف نظام موانعی وجود دارد که برخی داخلی است و برخی هم مربوط به نظام استکباری است. شرکت در انتخابات به دستیابی به اهداف کمک خواهد کرد.حذف موانع در حیطه کارگشایی سه قوه کشور است. انتخابات پیش‌رو شکل‌دهی یکی از قوای اصلی کشور را عهده‌دار است. به همین دلیل، اگر مشارکت جدی باشد و انتخاب اصلح انجام شود، برخی از مشکلات داخلی حل خواهد شد. حضور مردم در انتخابات، دشمن را مایوس می‌کند. ما با مشارکت دشمن را شکست می‌دهیم و انتخاب اصلح به رفع موانع داخلی کمک می‌کنیم.

میمنت آبادی تصریح کرد: برای تقویت جایگاه مجلس باید به هم‌آوایی رای دهیم و از سیاه‌نمایی پرهیز کنیم. اختلاف سلیقه ممکن است جایگاه قوا را تضعیف کند. البته تنوع افراد و حوزه‌ها برای برداشتن موانع ارزشمند است؛ اما وقتی مجلس قوی شکل گرفت، باید جایگاه مجلس را تقویت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج تاکید کرد: دادن شعارهای غیر واقعی یک اشتباه انتخاباتی است. مردم همه امور را دقیق بررسی می‌کنند و متوجه این شعارها می‌شوند. مردم در همه انتخابات‌های گذشته سنگ تمام گذاشتند و در این انتخابات هم اینگونه خواهند بود. همراهی کردن مردم نیاز ایجاد می‌کند و این رفع نیاز با شکلگیری یک مجلس قوی پاسخ گفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه ایران در نظام جهانی اهمیت بسیاری دارد. در شرایطی قرار گرفته‌ایم که چشم طمع غرب و شرق به کشور ما است. اگر بتوانیم با مدیریت و استفاده از ظرفیت جغرافیایی و اجتماعی، چشم طمع را کور کنیم و زمینه برای ارتباط با جهان را فراهم کنیم، انگیزه مشارکت ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =