باند مسلحانه در زابل منهدم شد / دستگیری ۳ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زابل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل مواد مخدر توسط اعضای یک باند مسلح در سطح این شهرستان به دست آوردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حمید نوری امروز چهارشنبه افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باند را که با ۳ دستگاه خودروی سواری و وانت تیزرو و ارتقاء یافته اقدام به جابجایی مواد مخدر به صورت مسلحانه از شهرهای مرزی به عمق کشور را می‌کردند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری قاتل ۲ عضو یک خانواده در نور

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این عملیات، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زابل، ۳ سوداگر مرگ دستگیر و ۳ دستگاه خودروی سواری و وانت از آنها توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به کشف ۲ کیلوگرم تریاک، یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری، ۵ تیغه خشاب کلاش ،۲ تیغه خشاب کلت، یک دستگاه جی پی اس یاب، یک دوربین دیده‌بانی و ۱۴۷ فشنگ جنگی در بازرسی از خودروهای توقیفی، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =