تمهیدات ترافیکی جمعه ۱۱ اسفند در تهران

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اتخاذ تمهیدات ترافیکی ویژه برای روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان با برگزاری انتخابات خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ احسان مومنی روز چهارشنبه در این خصوص گفت: از پنجشنبه شب و روز جمعه تا پایان زمان رای گیری، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است.

بیشتر بخوانید:

قیمت پایه طرح ترافیک در سال آینده اعلام شد

وی افزود: از قبل تر و در شب‌ پنجشنبه تردد کامیون‌ها از ساعت ۲۲ به بعد آزاد بود اما این هفته ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین را در سطح معابر شهر تهران همزمان با برگزاری انتخابات خواهیم داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: همکارانم در این ساعات و ایام در ورودی‌های شهر مستقر شده و از ورود وسایل نقلیه سنگین و کامیون‌ها جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ مومنی ادامه داد: تردد موتورسیکلت های سنگین و خودروهایی که فاقد پلاک هستند نیز در این مدت ممنوع است و به صورت ویژه این ممنوعیت ها اعمال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: از سوی دیگر همکارانم در اطراف حوزه‌های رای گیری برای روان سازی ترافیک مستقر می‌شوند.

وی از شهروندان درخواست کرد: رای دادن خود را به ساعات پایانی روز جمعه موکول نکرده و در هنگام مراجعه به محل رای گیری به هیچ عنوان دوبله پارک نکنند تا ترافیکی در این محدوده‌ها نداشته باشیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =