ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس احتمالا با کمترین میزان ریسک به مصاف نفت و گاز گچساران در جام حذفی خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰ امروز دوشنبه مقابل نفت و گاز گچساران در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت وینگر پرسپولیس به تنظیمات کارخانه!

سرخپوشان پایتخت در حالی نخستین بازی حذفی خود را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌کنند که در دوره قبلی موفق شدند با شکست استقلال در فینال به جام قهرمانی رسیده و سه گانه فوتبال باشگاهی کشور را رقم بزنند.

اوسمار ویه را پس از کسب یک شکست و دو پیروزی در دور برگشت لیگ برتر حالا باید مقابل تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران دیداری را انجام دهد که می‌تواند برایش شگفتی به همراه داشته باشد.

بدون شک سرمربی برزیلی پرسپولیس نمی‌خواهد حالا که آرام آرام از فضای انتقاد پیشکسوتان خارج شده با باخت احتمالی مقابل نفت و گاز گچساران موقعیت متزلزلی را مجدداً تجربه کند. از این رو احتمالاً در دیدار امروز با کمترین ریسک و بیشترین احتیاط سراغ انتخاب نفرات اصلی تیمش می‌رود تا شانس پیروزی اش را در همان ۹۰ دقیقه افزایش دهد.

از این رو ویه را احتمالاً بار دیگر علیرضا بیرانوند را در چارچوب دروازه این تیم قرار می‌دهد اما با توجه به مصدومیت گئورگی گولسیانی چاره‌ای جز نیمکت نشینی او و ورود فرشاد فرجی و عبدالکریم حسن به ترکیب ندارد. همچنین با توجه به بازی‌های فشرده این تیم در اسفندماه جانشین‌های مطمئنی را در خط هافبک و حمله به ترکیب اضافه می‌کند تا بازیکنانی همچون امید عالیشاه، مسعود ریگی و سروش رفیعی استراحت کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار امشب مقابل نفت و گاز گچساران به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر

کد خبر: 1222941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =