سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی: ترکیه‌ای‌ها از اسلحه استفاده نکردند

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به ادعای یکی از مربیان تیم در خصوص استفاده ترک‌ها از اسلحه برای خاتمه دادن به قائله مبارزه جنجالی گفت: اسلحه‌ای در سالن ندیده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ امید شایگان که سرپرست تیم اعزامی به مسابقات کشتی فرنگی جام وهبی‌امره ترکیه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره ادعای یکی از مربیان تیم ملی مبنی بر استفاده از اسلحه در درگیری میان محمدرضا مختاری و کشتی‌گیر میزبان اظهار داشت: ما که آنجا چیزی ندیدیم، مسئله‌ای که هست در حین مسابقات مقامات سیاسی روسیه هم در سالن حضور داشتند و شاید اگر هم چیزی بوده از سمت محافظان مقامات بوده است اما هیچ کدام ما صحنه‌ای که در آن از اسلحه استفاده شده باشد، آنجا ندیدیم.

بیشتر بخوانید؛

چرا فرنگی کار ملی پوش ۴ ماه محروم شد؟

وی ادامه داد: این به هرحال یک اتفاقی بود که در حین کشتی افتاد، برادر حریف مختاری و سایر مربیانش روی تشک آمدند، خود داور و مربیان دیگر می‌خواستند دعوا و درگیری را تمام کنند، همین‌طور که دیدید حسن رنگرز هم مختاری را تخطئه کرد، چون اصلا توقع نداشت او این‌طور وارد این درگیری شود.

شایگان تاکید کرد: چندین فیلم از آن صحنه‌ها بیرون آمد، کسی اسلحه دستش نبود، هیچ‌کدام از ما هم چنین چیزی را ندیدیم. حتی در سالن کسی را در لباس پلیس و نظامی ندیدیم، حالا همان‌طور که گفتم شاید محافظ مقامات در سالن اوضاع را تحت کنترل داشتند. به جز مربی‌ای که می‌گوید اسلحه دیده، هیچ فرد دیگری چنین چیزی ندیده است.

کد خبر: 1224526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =