۲ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف دو تن و ۲۲۷ کیلوگرم مواد مخدر و انهدام دو باند سازمان یافته قاچاق در شهرستان‌های سراوان ،خاش و گلشن در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر در شهرستان‌های سراوان، خاش و گلشن پس از اشراف اطلاعاتی، از فعالیت باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مطلع شدند و با رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند، پس از شناسایی محل اختفاء قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

فروش مواد مخدر در سوپر مارکت / ۲ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در شهرستان سروان سوداگران مرگ در درگیری مسلحانه با مامورین که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و پوشش گیاهی از محل متواری و یکی از قاچاقچیان که از ناحیه پا مورد اثابت گلوله قرار گرفته بود دستگیر و در مجموع ۹۵۷ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و شش تیغه خشاب کلاش حاوی ۱۲۹ تیرجنگی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف کردند و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری سایر قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ماموران پلیس در دومین عملیات در محور سراوان- خاش دستور ایست به دو دستگاه خودرو پژو پارس و یک سمند حامل مواد مخدر صادر کردند ولی قاچاقچیان بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و قصد متواری شدن از محل را داشتند که ماموران با هوشیاری کامل مانع از انجام این کار شده و درگیری مسلحانه ما بین پلیس و قاچاقچیان آغاز شد که منجر به متوقف شدن سوداگران مرگ شد.

سردار جلیلیان ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه از دو دستگاه خودرو ۲۱۰ کیلوگرم تریاک، یک قبضه سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب و ۳۰ تیر جنگی کشف و سه نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: ماموران پلیس در سومین عملیات در محور گلشن- «کله گان»- خاش دستور ایست به یک دستگاه خودرو تویوتا حامل موادر مخدر صادر کردند ولی قاچاقچیان بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و درگیری مسلحانه ما بین پلیس و قاچاقچیان آغاز که منجر به متوقف شدن سوداگران مرگ شد.

وی گفت: در این عملیات نیز از خودرو تویوتا یک تن و ۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد و سه نفر به کوه‌های صعب‌العبور اطراف متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

سردار جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: در این سه عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس استان در مجموع دو تن و ۲۲۷ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر، دو قبضه سلاح کلاش و ۱۵۹ فشنگ جنگی کشف شد، پنج نفر سوداگر مرگ دستگیر، سه دستگاه خودرو توقیف و دو باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی منهدم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =