امباپه قرار است در رئال مادرید بدرخشد

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن پس از آخرین بازی‌اش برای این تیم و در آستانه پیوستن به رئال مادرید تأکید کرد فصل بعدی دوران حرفه‌ای‌اش شگفت‌انگیز خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیلیان امباپه که شب گذشته (شنبه) در آخرین بازی خود برای پاری‌سن‌ژرمن موفق شد با این تیم در فینال جام حذفی فرانسه به برتری ۲ بر یک مقابل لیون برسد گفت: بهتر از این نمی‌شد که با کسب جام در فینال به کارم در پاری‌سن‌ژرمن پایان دهم. واقعاً احساس خوبی دارم. تنها چیزی که می‌خواستم این بود که به بهترین شکل ممکن به کارم در این باشگاه پایان دهم، با کسب جام.

بیشتر بخوانید:

آخرین جزئیات از انتقال امباپه به رئال مادرید

این ستاره فرانسوی که قرارادش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان ماه ژوئن (ماه آینده میلادی) منقضی می‌شود و گفته می‌شود در آستانه پیوستن به رئال مادرید است، درباره اینکه چرا پیوستنش به رئال مادرید را اعلام نمی‌کند، اظهار داشت: فکر می‌کنم برای همه چیز وقت است و در زمان مناسب در مورد آینده‌ام اطلاع‌رسانی خواهم کرد. تا چند روز دیگر در این خصوص تصمیمم را اعلام خواهد کرد، پس مشکلی نیست. زمان دقیقش را نمی‌دانم. هنوز چند چیز جزیی مانده که باید حل شود، اما مهمترین نکته این بود که در اوج کارم را در پاری‌سن‌ژرمن به پایان ببرم.

امباپه که در این هفت سال در ۳۰۸ بازی ۲۵۶ گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: خاطرات خوبی از دوران حضورم در پاری‌سن‌ژرمن دارم و حالا با سری بالا و البته کسب جامی دیگر از اینجا می‌روم، بنابراین چیزهای مثبت را به یاد خواهم آورد. مطمئن هستم که فصل بعدی دوران حرفه‌ای‌ام شگفت‌انگیز خواهد بود.

منبع: فرارو

انتهای پیام/

کد خبر: 1231926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =